Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

seSSa skrev 2007-11-24 12:35:32 följande:
    jag har inte heller fått någon kupong
    Då är det riktigt synd om oss!
  • lillronya
    miniGrynet skrev 2007-11-24 15:48:53 följande:
    Idag har vi reklamerat snickar-byxorna. Känns skönt att man gjorde det så snabbt. Fick pengarna tillbaka, så det blir kanske nåt annat roligt för dom istället. Men hann inte kika idag då hela familjen stod utanför och häckade i kalla (men fina) vädret!
    Hade ni använt de, eller var lapparna kvar? Anjelin har ju använt sina...
  • lillronya
    miniGrynet skrev 2007-11-24 16:02:05 följande:
    Hade inga lappar kvar, och Elise hade bara provat dom i ca 15-20 minuter innan vi gav upp. Hade kvittot kvar. Men när man reklamerar behöver man ju inte ha lappar kvar och då ska dom ju kunna vara använda, eftersom det är en reklamation. Så om du vill lämna tillbaka dina byxor så ska ju det gå bra!
    Ja, vi får väl se hur vi gör. Tycker så mycket om de, men blir irriterad när de går upp....
  • lillronya
    Mollie skrev 2007-11-24 17:14:49 följande:
    Klar!
    Jättefina kläder!!! Hur mycket kostade den blåa västen? Fanns den i andra färger också??
  • lillronya
    Mollie skrev 2007-11-24 17:37:44 följande:
    Den blå västen var nog från i somars, elelr tidig höstkollektion, för den var read! Ordpris 199 och jag köpte för 99 kr. Den är mörkblå och svart, vändbar och huvan går att ta av. Tänkte den skulle passa i vår!
    Men åå det låter ju perfekt. Hoppas att den finns även på nåt Lindex nära mej!
  • lillronya

Suck, vad snygg gitarrbodyn i bildtråden är!!! Alltså den här tråden gör mej fattig!

• lillronya
    Mollie skrev 2007-11-24 17:43:22 följande:
    Ja och om den fanns i andra färger vet jag inte, är förtjust i blått själv så när jag såg den så tittade jag inte runt på andra. Var dock på ett annat Lindex åxå igår (var på två i olika sätder) och där var den på rea för 129 kr. Så det verkar vara olika.  
    Jag älskar blått jag med. Speciellt nu när alla tjejerna fått en lillebror. Tänkte mer på om där var nån lite "flickigare" färg också. Inte för att hon måste vara flickig utan för att det är roligt om de inte är helt lika klädda.
  • lillronya
    Mollie skrev 2007-11-24 20:53:13 följande:
    Ja, då kan jag tänka mig att du vill ha lite mer "killigt"... Speciellt nu när det är så könsuppdelat. Jag önskar mig en liten flickbebis nu när man går i butikerna, det finns ju så mycket söta tunikor och kläningar och allt vad det är! Fina färger och mönster, inte bara randigt, rutigt eller rosa och lila typ... Men tyvärr vet jag inte om västen, du får ut å spana själv!
    Ja det är ju ganska uppdelat. De större tjejerna här har alltid varit ganska grabbigt klädda. Men Anjelin är väldigt rosa, för hon är ju den sista tjejen här. Och Emilio blir ju som sagt väldigt killklädd.
    Men jag gillar de neutrala kläderna jättemycket också. Lagom av det mesta blir bra. Lite mix...
    Ska försöka ta mej till nåt Lindex på måndag tror jag.
  • lillronya
    snigelina skrev 2007-11-24 23:13:38 följande:
    Nope, men det regnar..
    Ja det gör det här med. Droppar i en spann här bredvid också.
  • lillronya
    2007 Mamma skrev 2007-11-26 20:54:43 följande:
    lillronya: Tunikan med elefanter på är den inköpt nu eller länge sen? Pris & storlekar?????
    Ser att du fått svar. Bra! Hon fick den i presemt i början av oktober och jag är sällan på H&M, såg jag hade ingen aning.
  • lillronya
    2007 Mamma skrev 2007-11-27 11:07:41 följande:
    Tack för tipsena om elefant tunikan! Nu måste jag leta och se om det skulle gå att sy den till en tröja till lillkillen här hemma.... Brun-rosa Eller ni som har den tror ni det blir för "tjejigt" på en kille? :-/
    Men den har funnits som tröja också, för vi har en. Ärvd efter en kille, dessutom.
  • lillronya

Var på Lindex och skulle byta de strulande hängslejeansen igår. Då var de slut! Så jag tog med de hem igen. Får se om jag åker till nåt annat Lindex istället..
    Köpte iaf den grå monsterbodyn. Den är så söt!

• lillronya
    seSSa skrev 2007-11-27 21:59:37 följande:
    grå mosterbody?? måste jag missat helt köpte i alla fall uggle-bodyn + tillhörande strumpbyxor idag, den bruna monsterbody (finns det matchande strumpbyxor till dessa med? hon i affären visste inte o jag har för mig att jag sett några men de som fanns inne såg ut som "robotar" mer än "monster"), två par pyjamas en är den gröna ecologiska o den andra är vit o röd (ser ut som något som ska föreställa "tomtefigurer") med tillhörande mössa, köpte även en såndär "krage" som man kan "trä" på huvudet så den omlottar halsen så att barnet inte fryser.... min "köp för 400 o få 100 kr rabatt" gick åt idag PLUS att man betalade 100 kr utöver det... o då hade jag inte köpt strumbyxorna till monsterbodyn än!
    Tror den gråa finns på bild i bildtråden. Annars kan jag fixa. Den är iaf likadan som den bruna fast i andra färger. Börjar bli mätt på brunt nu, faktiskt.
  • lillronya

Jag gillar också brunt jättemycket! Men jag tänkte att de har så mycket brunt nu. Roligare att köpa nåt i nån annan färg också. KAn ju unte gå runt som små pepparkaksgubbar hela tiden ju.

• lillronya
    rainbowbrite skrev 2007-11-28 21:54:38 följande:
    Svårt att matcha kanske..? Passar ju perfekt till meandi brallorna, men sånna har jag inte tillgång till..:(
    Anjelin har hängslejeans till sin snigelbody. Finns bild på det i bildtråden och i mitt galleri.
  • lillronya

Men!!! Jag vill också köpa billiga monster t-shirts!! Fast jag har fem barn så har jag ingen i den storleken.

• lillronya

Ojojoj nu kan den rosa molnoverallen slänga sej i väggen. Det får nog bli stjärnor istället.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)