Vita jeans - ute eller inne?
Jag har just införskaffat ett par vita stuprörsjeans som jag tycker är jättesnygga. Men min sambo tycker att vita jeans är 80-tal.
Så vad är "rätt"?
Jag har just införskaffat ett par vita stuprörsjeans som jag tycker är jättesnygga. Men min sambo tycker att vita jeans är 80-tal.
Så vad är "rätt"?
Jag håller med om att vita jeans hör hemma på sommaren. Jag tänkte ha dem på dotterns dop på söndag med en lång tight tunika/klänning över. Jag har nollkoll på mode men tyckte det var snyggt...
Ska du ha jeansen så på dopet så tycker jag att det är helt okej, låter fin i alla fall. Känns lite mer som kalas/fest sammanhang.
Men annars är nog inte någon hit att ha vita jeans till vardags under höst och vinter. Under vår och sommar funkar vita byxor på ett helt annat sätt
Indra o Tilde skrev 2007-09-06 10:28:56 följande:
Inne o inne vet jag inte, men snyggt är det, så länge de är just vita
Ah. Såg att det var stuprör. Jag är inte särskilt modemedveten, men för mig är det isåfall fruktansvärt UTE! Hatar stuprörsjeans!
Sommartid e det väll fint. Tycker inte det e 80 tals iaf! själv hade jag de på 90 talet =)
Ingen aning om det är inne eller ute, jag bryr mig inte om sånt däremot är det skitfult med vita jeans.
vita jeans är endast tillåtet under vår- sommar sen ska dom hängas in i gaderoben igen.
va gällande vita jenas på killar anser jag själv det som lite "bögigt". inget min man får kränga på sej iaf
Jag tycker det är sjukt snyggt med vita jeans :) älskar mina!