Inlägg från: JS1983 |Visa alla inlägg
  • JS1983

myresjöhus!!!

Skillnaden på katalog och stdutförande kan vara att det tex är mindre fönster på std, ingen spröjs, olika fasadbeklädnad, inga takkupor osv. Det är därför std blir billigare.
    Kommer inte ihåg exakt vad som gäller på kärngårdens std och katalogvarianter, men det borde säljaren kunna svara och visa ritningar på.
    Man kan ju såklart välja till det man vill ha till std om eller välja bort det man inte vill ha på katalogutförande och skapa sitt eget hus som man vill ha det.

Var vill ni bygga nånstans?

• JS1983

Nä vi ska inte bygga..även om man blir lite sugen ibland..
    Men jag jobbar som ritare på Myresjöhus så det är därför jag har lite koll. Är dock mammaledig nu och det är skrämmande hur fort man glömmer endel saker. Men har du fler frågor så ska jag försöka svara!

• JS1983

vet inte om jag är med på vad du menar, men Myresjös har ju både deladentreprenad och totalentreprenad (nyckelfärdigt). Det Vanligaste är totalentreprenad, och priserna Juliana82 skrivit tidigare är för totalentr.
    Hur mkt det kostar att bara köpa materialleverans och sätta ihop själv har jag inte koll på. Men kontakta ett säljkontor så vet säkert de!

• JS1983

Okej inte ett Myresjöhus då? Skulle tro att det kan bli lite billigare i slutändan om man köper "materialsats" och tar in egna snickare å sånt, eller om man gör mkt själv. Men hur mkt det kan kosta är jättesvårt att säga.

Svar på tråden myresjöhus!!!