Inlägg från: Anonym (SläppKuken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (SläppKuken)

Tråden för oss som slutat runka

NokGroda:

"Om det inte är för lite sexlust finns väl ingen anledning att sluta runka då? =)"

Eh, jodå. Sexlusten ska fokuseras på andra saker än runk och då gäller det att hålla sig från att runka. Är man alltför kåt är det svårt att låta bli att runka.

Förstår du vad jag menar?

• Anonym (SläppKuken)

NokGroda

Sexlusten ska fokuseras på något annat än runk för att det finns en sambo som behöver/vill ha/blir glad av rejält med stock. Det är alltså INTE frågan om ett mindre spermaflöde utan i vilken situation det ... eh ... flödar.

• Anonym (SläppKuken)

NokGroda

"Och det är då jag menar att sexlusten kanske kan räcka till båda?"

a) Nyrunkade Nicke - som med en varm, mjuk och lite fuktig balle i brallan kollar om det är något bra på TV ikväll.

b) Runkförbuds-Rune - som då och då får dynamitstånd när han tänker på vad han ska göra med sin überheta sambo när han kommer hem ikväll.

Vilken väljer du?

OK, det kanske finns andra varianter som:

c) Testosteron-Ture - som ALLTID är kåt oavsett hur många gånger han kommer under en dag. En, två, fem eller TIO gånger spelar ingen roll.

Tyvärr är jag inte c, så just nu testar jag b. Det har funkat bra hittills.

- Rune

• Anonym (SläppKuken)

Helges älskling:

Äsch ... men tack. *rodna*

• Anonym (SläppKuken)

NokGroda

Exakt vad du menar undgår mig, men du har säkert rätt.

egensex

Jag misstänker att problematiken ser annorlunda ut för tjejer respektive killar.

• Anonym (SläppKuken)

egensex

Problemet som går ut på att en man som kommit för bara ett par timmar sedan fortfarande är sexuellt trött i både huvud och skumbanan*. Det är bättre om det får gå ett dygn eller så. I många fall. Mitt till exempel.

* Konsistens på redan runkad balle som tvingats till stånd (nåja) igen.

• Anonym (SläppKuken)

Anonym (10:56)

Notera orden "mjuk och sömnig balle" i trådstarten. Den här tråden handlar om mäns runkande.

Avstängd

Började rycka men viljestyrkan tog över och jag slutade. Riskfyllt men klarar man att hålla sig så har man byggt upp ett rejält tryck att överraska sin respektive med. Hehe.

• Anonym (SläppKuken)

sexlös

Det låter inte bra. Hoppas att det löser sig. Runkförbud är ingen universallösning, men man kan ju hoppas att han i alla fall testar någon gång.

Avstängd

Två veckor?! Då är det SJÄLVKLART att vaxa delfinen HÖGBLANK. Det vi snackar om i den här tråden är nog främst att hålla sig från att runka om man vet att det ska sexas med ens respektive inom något dygn eller så. Eller kanske två. Eller i absoluta nödfall tre.

• Anonym (SläppKuken)

Klabbebabbel

Nej precis. Varför plåga sig i onödan liksom?

skavsår

Kör på du.

egensex

Äsch det är ingen fara. Bara att anpassa runkandet till sin egen förmåga.

• Anonym (SläppKuken)

Helges älskling

Exakt! Du har fattat precis. Jag måste vara sämst i hela världen på att förklara. Tack för att du hjälper mig att förtydliga.

• Anonym (SläppKuken)

Missfallett

Vad kul att det verkar funka för er. Också.

• Anonym (SläppKuken)

Sexy Back

Njeaaa, men att jag gör mitt bästa kanske framgår.

Svar på tråden Tråden för oss som slutat runka