• tomcar1

Doktorn kan komma...

Hej !
    För er som hände i förra DKK-tråden och evevntuellt nya DKK-fans, så vill jag bara säga, att jag har fått höra att serien börjar igen den 1 oktober. Den skulle ju ha börjat 27/8, men sköts fram på obestämd tid, men nu har man alltså från TV4 sagt att det ska börja den 1 oktober ! Ser verkligen fram mot starten.
    /tomcar1

• Svar på tråden Doktorn kan komma...
  • tomcar1

lövet2...ja,visst blir man besviken när de lovar och sedan det inte startar ?
    /tomcar1

• Bush

men gud vad bra här har jag längtat sååååå efter dom.

• tomcar1

Hej !
    Jag har stillat min längtan lite, genom att gå in på youtube.com och sökt på the flying doctors. Det finns många "goda klipp där.
    /tomcar1

• miamia2

Å vad bra att det äntligen ska börjar har verkligen väntat här..

• Avelyn

Jag stillar min längtan med gamla inspelade avsnitt på Vhs. Jag längtar verkligen efter kommande avsnitt i oktober. Jag saknar alla härliga människor i Coopers Crossing. Nu behövs de verkligen. Ska också ta och kolla in Youtube och drömma lite. Jag är Tom och Chris beroende hehe.

• tomcar1

Alveline...ja , det finns en hel del avsnitt på youtube.
    /tomcar1

• AnneSophie

Åh, vilken flashback jag fick nu! Menar ni att Flying Doctors fortfarande går i repris på TV? En klar favoritserie. Så där lagom lättsmält.

Det fanns en mörkhårig manlig läkare där som var väldigt fin.  Undrar vad han hette? 

Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare
  • Dino78

Kommer den gå från början då eller? Älskade den serien...satt bara och väntade påa tt Geoff och Kate skulle bli ett par.Var kär i Geoff

DIF i själ och hjärta
Svar på tråden Doktorn kan komma...