• fia sthlm

brukar ni se män på stan i kjol eller klänning? :-)

Jag har faktiskt aldrig sett det ute på stan eller på krogen.
    Någon hävdade att hon ofta ser det så därför måste jag kolla om det bara är jag som är blinde eller vad?

Har skl sett transvestiter i kjol, men nu menar jag heterosexuella män eller bögar i kjol på stan  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 16:15:12:
    skriv gärna i vilket sammanhang ni sett det. Om det var svensexa sarong på stranden eller så?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden brukar ni se män på stan i kjol eller klänning? :-)
  • Who knows

Jag såg en man, han var snickare och han hade kjol på sig, en blå ställs kjol

• Bling1975

Har sett många män i sarong och för några år sedan så var det i alla fall inne med kjol på män i London när jag bodde där (på klubbarna). Vi hade även en spärrvakt här i stockholm som valde kjol på sommaren

Men så vanligt är det nog inte. Synd egentligen för män passar ofta bättre i kjol med sina smala höfter och snygga vader.

Stitch längtar efter Lilo 4.0
  • fia sthlm
    Who knows skrev 2007-09-06 16:13:58 följande:
    Jag såg en man, han var snickare och han hade kjol på sig, en blå ställs kjol
    blåställskjol vad är det för något?

Jag har sett en lackoläderkille på en fest en gång i läderkjol med byxor under, men nu menar jag om man sett det ute på stan eller krogen?
  • fia sthlm
    Bling1975 skrev 2007-09-06 16:16:37 följande:
    Har sett många män i sarong och för några år sedan så var det i alla fall inne med kjol på män i London när jag bodde där (på klubbarna). Vi hade även en spärrvakt här i stockholm som valde kjol på sommaren Men så vanligt är det nog inte. Synd egentligen för män passar ofta bättre i kjol med sina smala höfter och snygga vader.
    brad pitt i troja Räcka ut tungan
  • Bling1975

Ett företag tog fram en arbetskilt istället för blåbyxor, ska vara skönt på sommaren

Stitch längtar efter Lilo 4.0
  • Who knows

Det var en kjol i samma stil och tyg som de vanliga blåställs byxorna som byggare och andra hantverkare brukar ha.
    Och, ja det var på Stan, på Odengatan ca 15.30 en vardag.

fia sthlm skrev 2007-09-06 16:17:23 följande:

blåställskjol vad är det för något?Jag har sett en lackoläderkille på en fest en gång i läderkjol med byxor under, men nu menar jag om man sett det ute på stan eller krogen?
  • Atamon

Jodå, jag brukar se män i kjol. Vanligare på sommaren än på vintern dock. Sambon är lite avis på min täckkjol på vintern, istället för att hålla på med hemska täckbyxor. Men jag får nog inte på honom någon kjol tror jag. Synd, han skulle vara stilig i det

• krabban

Bara när det varit Skottar istan!!

• fia sthlm
    Who knows skrev 2007-09-06 16:19:12 följande:
    Det var en kjol i samma stil och tyg som de vanliga blåställs byxorna som byggare och andra hantverkare brukar ha.Och, ja det var på Stan, på Odengatan ca 15.30 en vardag.fia sthlm skrev 2007-09-06 16:17:23 följande:
    ok aldrig sett och min pappa och bror är snickare, men det är säkert något nytt, måste vara skönt ialf
Svar på tråden brukar ni se män på stan i kjol eller klänning? :-)