6 åring som slåss, beter sig illa i skolan
Min flicka 6 år slåss, skriker o gapar, beter sig så pass illa i skolan att de nu vill ha ett möte med mig för att diskutera eventuella extra resurser för henne..Jag känner mig fullständigt misslyckad som förälder även fast jag vet att jag står maktlös inför det som händer i skolan/fritids.
Det sista året hon gick på dagis var det samma sak där, det var möten var och varannan dag för att hon hade gjort något som de inte hanterade..
Min flicka är egentligen världens finaste tjej, hon har enormt stort hjärta och vill bara vara omtyckt, men vad hon inte tycks förstå är att hon snart inte har några kompisar kvar så som hon beter sig.
Jag vet inte vad jag ska göra, eftersom personalen är överrens om att hon inte har ngn störning, vilket jag håller med om, hon är fullt "normal" egentligen, men hon har ett alldeles för stort "Jag", hon förstår inte att respektera kompisarna när de säger nej och hon blir väldigt arg och kan inte kontrollera sin ilska när hon känner sig illa behandlad eller kränkt.
Jag bara undrar om det är någon som har erfarenhet eller som kan ge mig ngt tips som kan få mig att må lite bättre.
Just nu bara gråter jag och känner att min dotters framtid står på spel.
Ska hon sitta där ensam utan vänner och med lärare som inte orkar med henne....jag blir så ledsen när jag vet att hon har så mycket mer att ge egentligen...
Jag är helt knäckt!