• Svar på tråden Help! vad är detta för lite jä*la kryp...
  • yava

usch, inget trevligt djur det där! säger oxå kolla på anticimex.se

Anton 2000 , Elias 2004 , BF dec-07
  • Linda82

kan inte hitta där vad det är,uuusch,kryper i kroppen på mig!

• Lilly80

*ryyyysss*
    Urk klia på hela kroppen just nu.... vill också veta vad det där var för nån slags kryp..

• Sommaren22juni1979

Det där är en gråsugga , om jag inte minns fel från skoltiden. Gillar fukt och mörker , samt kommer gärna fram o äcklar människor ... haha...

En liten ängel sa till mig i mina drömmar .... snart .. snart ska du få din önskan...
  • Themis

Vanlig gråsugga ju.

Har du aldrig varit i en fuktig sommarstuga eller en jordkällare?

• Linda82

huvva,men tycker inte riiktgit den ser ut som en gråsugga ju,fast dom kanske kan precis som vi se lite olika ut,eller?

• Linda82

har hört talas om dom,men aldrig sett någon,men alltså inget att oroa sig över då antar jag?
    (är bergis mina nya blommor som släpat hit det lilla äcklet)

• Norah

är den lite "lurvig". Alltså gråsuggor brukar inte befinna sig på diskbänkar! Dom brukar krypa fram där trädgårdskomposter står eller där det är fuktigt.. hm ungefär hur stor är den?

• Linda82

norah,den var nog mellan 0,5 till 1 cm lång och skulle nog uppfattat den som lite "lurvig ja

• musli

Fläskänger!!! In på Anticimex och kolla fläskänger...

• Ch Belair

fläskänger? pälsänger? äckliga är dom iallafall de små krypen som dyker upp lite varstans. urk.

• Jarnis

Du kan testa om det är en gråsugga genom att peta på den. Gråsuggor rullar då ihop sig till små hårda kulor, och går sedan jättelätt att sopa upp.

Svar på tråden Help! vad är detta för lite jä*la kryp...