• belle2

Mycket flytningar = vänta flicka???

Hej undrar om någon har det likadant som mig, kan det finnas ett samband med att mycket flytningar betyder att man väntar flicka pga ökade kvinnliga hormoner osv??

Konstig fråga kanske men jag är bara så nyfiken på vad som gömmer sig i min mage. Jag är i v.23!!!

• Svar på tråden Mycket flytningar = vänta flicka???
  • ALisaE

jag hade massor av flytningar när väntade min son. Har lika mycket flytningar nu och vet inte om det är pojke eller flicka.

• akleyan

Jag har massor flytningar denna gång o vet att jag väntar en tjej. Förra gången hade jag inte så mycket flytningar o fick en pojke!

• Maja K

inget samband. följande samband finns med könet flicka: sex långt före äl, varmt bad för mannen innan han befruktade kvinnan.

• pyretina

Hade mkt flytningar genom hela graviditeten, fick en liten pojke.. *s*

Make Hell more beautiful.. Get Tattooed!!
  • Blue666

Har mycket flytningar o väntar en liten kille=)

• Lindblomman

Tror inte det har nåt med könet på barnet. Jag hade väldigt mycket flytningar men fick en kille.

• junibarn76

Å jag har verkligen inte haft några flytningar och vet att vi väntar en flicka...

Med Elvira i magen vecka 37
  • Tinkerbelle

Har så där mycket flytningar, inte massor - det går i perioder. Och jag väntar en flicka

Med bebis i magen!!! Gravid i v. 19!
  • PernillaMacfie

Hur mycket som helst och jag ska ha enliten flicka:)

• Zemiramis

Mycket flytningar båda graviditeterna och har två pojkar.

• nallepuh157

jag har väldigt mycket flytningar och vet att jag väntar en kille när jag väntade min dotter så var det inte lika mycke

• junibarn76

Ska vi konstatera att flytningar och kön inte verkar hänga samman?
    Cool

Med Elvira i magen vecka 37
  • Pernilla o Ronny

emmli76!! Håller med dig!=) //Pernilla

• belle2

Ok jag ger upp det verkar inte finnas ett samband jaha då får jag väl snäält vänta tills bebisen är född då Men tack alla som har orkat svara!!!

Svar på tråden Mycket flytningar = vänta flicka???