Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Måste man köpa dyra märkesvinterkläder till 1-åring??

Inflikar bara att den Po.P-overallen som testades är en av 3 eller 4 olika som de har! Denna i bävernylon kunde inte ens expediten rekommendera då vi var där och frågade om de olika vinterkläderna! Fattar inte varför de tagit med just DEN i testet, då Po.P har minst 2 andra som är mycket bättre... Själv hade jag ju hellre lagt på 200 spänn för att köpa den bästa hos dem, än köpt en bävernylon för en tusing.....

Jag betalar för funktionen, och kan då betala relativt mycket, men ALDRIG så mycket som de båda testvinnarna!! Det var ju helt galet mycket pengar!! Men ja, hellre betalar jag mer för något jag vet har en bättre funktion, än köper nåt billigt som jag ändå bara kommer irritera ihjäl mig på om det är dålig kvalitet - då måste man ju ändå lägga ut mer pengar på att köpa ännu ett set!

• Blue Vapor
    pemi - fast det som dagis inte har förstått är att de torkar lika snabbt på kroken - tack vare funktionsmaterialet Plus att den är vattentät, så det är bara det allra yttersta tyget som kan bli lite fuktigt.
  • Blue Vapor

Pemi - oki!

Vad ska man säga - skulle inte köpa märkesoverall för MÄRKETS skull, men definitivt för KVALITETENS skull, helt oavsett om det står Coop, Lindex eller Gibbon-apa på dem

Men till syvende och sist så köper man väl det som man själv tycker är rimligt - allas plånböcker och behov är olika

• Blue Vapor

Norrbagge - nejnej, alltså det förstod jag! Du missuppfattade mig! Det tyckte jag nog var glasklart att ni shoppar Reima för kvaliteten! Eller, det var precis så jag uppfattade det i alla fall *blabla* Jag bara tänkte högt för egen del! Jag vill inte heller köpa en X-overall

Peace!

Svar på tråden Måste man köpa dyra märkesvinterkläder till 1-åring??