• niwi

Korsryggen? Innan ni visste att ni var gravida?

Hejsan alla ni som är gravida och ett stort grattis. Jag undrar ifall någon av er haft ont i korsryggen innan ni visste att ni var gravida och hur stark var smärtan?? Jag vet inte i fall jag är gravid för vi försöker 1:a försöket efter en polypoperation som var anledningen till vår barnlöshet...så det blir alltså vårt 19:e försök-.---jag har SVINont i korsryggen..det strålar nästan upp i ryggen..det gör ont när jag står och går....kan det vara något eller kan det vara så innan mensen???? Skumt. hade även en mycket stark mensvärk 7 dgr efter ÄL som var i hållande i 2 timmar....och har haft stickningar och mensvärkar efter det,,....kanske bara inbillar mig.....

• Svar på tråden Korsryggen? Innan ni visste att ni var gravida?
  • niwi

Wow så det kan alltså vara ett tecken??? Nu gör det super ont...var tvungen att ta en alvedon för att det ska bli lite bättre...lindrade mycket lite....jag har haft super konstig månad...först en bedrövlig mensvärk som gjorde att jag mådde lite illa dag 7 efter ÄL.....sen lite mensvärk här o där...och nu detta....det är inte skönt för fem öre

Svar på tråden Korsryggen? Innan ni visste att ni var gravida?