• Anonym (Bil)

Nån som köpt bil, trots betalningsanmärkningar?

Hos en bilhandlare? På avbetalning? Behöver en större bil..

• Svar på tråden Nån som köpt bil, trots betalningsanmärkningar?
  • Anonym (L)

Det blir nog svårt.....

• Anonym (Bil)

Frågan ställde sig till dom, som har gjort de. Har du gjort de?

• Anonym

använd pengarna till att betala av det ni har skulder på ist.annars lär ni få ännu mer betalningsanmärkningar.

• Heisan

Jag har gjort det. Det är dyrt som fasen. Man betalar väldigt mycket överpris på bilen o sköter man inte betalningarna så tar de den direkt.. Man leasar bilen tills den är betald.

Men ibland har man inget val...

Medlem i VVV-Våga Vägra Vinter
  • Anonym (Bil)

Anonym, inlägg 3. Vem har sagt att man måste ha skulder, för att man har bet. anmärkningar????????????!!!!!!!!

• Anonym (Bil)

Heisan: Hur gick de till då? Sa du bara, att du hade anmnärkningar? Vem var kreditgivaren då?

• Heisan

Det var bilfirman själva. Jo jag sade det när jag ringde till dem. De hade själv annons ute där det stod att det inte var något hinder... Som sagt, man leasar bilen tills den är betald..

Detta ställe låg i Båstad, men jag vet att det finns på andra ställen också. Tyvärr vet jag inte vart....

Medlem i VVV-Våga Vägra Vinter
  • Anonym (Bil)

Kommer du ihåg vad bilfirman hette?

• Anonym

Man kan få en fungerande bil för 10 000. Spara!

• Anonym

har man bet.anmärkningar så beror väl det på att man inte har betalt en räkning o får en anmärkning?
    som sagt det går att spara til en annan, billig bil!

• Anonym (fin bil)

Jag har bil på avbetalning trots anmärkningar. Min pappa ställde upp som medlånetagare.

Svar på tråden Nån som köpt bil, trots betalningsanmärkningar?