• blueangel

Hur hittar man nya vänner?

Jag vill hitta fler tjejkompisar i stan!! Bor i linköping sedan 1 år (snart) & vill hitta fler vänner! På jobbet är det ont om de, åh jag pluggar inte, vilket hade gjort saken lättare! Saknar mina gamla vänner & längtar efter nya!

Vill lära känner både tjejer (för min del) & gärna par! ;) Både jag & min sambo känner saknad efter umgånge!

Hur gör man?
    Finns det någon hemsida? Alla kontakt sidor handlar om kärlek... eller?

• Svar på tråden Hur hittar man nya vänner?
  • Häxanbu

Har samma problem som dig fast jag bor i malmö o känner mig lite ensam utan vänner umgås jämt med sambon o barnen förutom när jag får hoppa in på jobbet dvs.
    Hoppas det går bra för er!!!

• saussure

Det är fasen så svårt som vuxen - det är ju inte som när man var liten och sprang ut till närmaste sandlåda och hittade en annan skitig unge att leka med
    Jag kommer från Hudiksvall från början, men i en sån liten stad blir inga kvar och alla barndomsvänner har spridit sig över hela landet. Själv hamnade jag i Västerås efter gymnasiet och har bott där tills för tre veckor sedan - nu har jag flyttat till kärleken i Norrköping och började nyss ett nytt jobb.
    Allt flyttande fram och tillbaka gör det också svårt att få kontakt med folk. Jag menar - människor träffar man ju hela dagarna men det är ju inte alltid man hittar just de som man trivs med. Förutom sambon så är jag fortfarande helt ensam här i Norrköping och jag vet sedan tidigare att det tar ett tag att komma in i en ny stad.
    Men det är väl bara att hålla ut och se vad det finns för människor här - annars så får väl du och gubben komma över och ta en kopp kaffe :-P

• blueangel

Jaa tänk om man hade kunnat hoppa ner i sandlådan & hitta en ny kompis att leka med!!
    Det känns väldigt trist att bli vuxen...

Denna sida riktar sig till familjeliv (uppenbarligen) annars är det en toppensida att bygga kontakter i!