Inlägg från: övergiven pappa |Visa alla inlägg
  • övergiven pappa

eddie meduza

hur många lyssnar på Eddie och vilka låtar gillar ni?

• Svar på tråden eddie meduza
  • övergiven pappa

Termosen är en mkt bra låt, men det finns många fler, lyssna även på bonna twist, gå in på you tube o kolla vidare, lycka till!

• övergiven pappa

hurra, det finns ngn mer som gillar e m låtar, om man vill kan man gå in på you tube o kolla på det mest med em, han är som Bert "bävern# karlsson säger; sveriges mest underskattade artist!

• övergiven pappa

ja ja allt är relatift, men kanske vi inte får lyssna på e m för redaktionen, det vore ju inte så konstigt, vad tycker ni man får gilla då??? kanske evert taube, jasså han kanske var rasist???

• övergiven pappa

svar till roisin, klart jag skojja, eddie meduza gillar väl alla såklart, vilken låt gillar du bäst själv???

• övergiven pappa

prinsessans; klart man e raggare de e ju livet, har kommit iland idag och har med mig massor av minnen från bla tyska o spanska hamnar, där spelade man just vår svenske vän eddie meduza, även i holland var han populär, kanske även i portugal , där vi mönstrade på i en hamn jag inte minns, kanske var det Gibraltar, jag minns en suddig krog, där jag träffa många svenska tjejer på väg hem!

• övergiven pappa

fy fan eddie meduza är världens bästa sångare efter elvis! så rocka loss !!!

Svar på tråden eddie meduza