Inlägg från: Joppis |Visa alla inlägg
  • Joppis

schäfer xxl

Trollkarl: Möjligt att sidan är värdelös... men målsättningen som SBS har är huvudsaken....

• Joppis

Trollkalr? CM= sunt förnuft? *ASG*...

• Joppis

Klart som fan att han är värdlskänd...Han är ju bara en "showare" ju.... Och det är han duktig på oxå...men så duktig på hund...njae...

• Joppis

Grymt duktig?....Han har väl använt sig av både el och stackel?... Att han använder stackel är ju bara ett bevis på ren okunskap...eftersom syfte med stackel inte alls har det användningsområdet....

• Joppis

Som sagt...Jag är inte det minsta imponerad av nån som använder stackel utan att veta dess huvudsyfte... Frågan är om han ens vet vad huvudsyfte eg är....(inte för att jag förvarar dess användning)

• Joppis

*ASG*...Pondus genom att använda verktyg ja... Hur svårt kan det vara då!

• Joppis

Jag är ytterst nyfiken på vilken kennel det gäller...som har en lång kö på tjänstehundar

• Joppis

Ta mer betalt? Jag vet inte i vilken fantasivärld du lever i..

Bruksprov och liknade är en mycket viktig del i avelsutvärderingen... Avel handlar om så mycket mer än att hunden är "söt, snäll och lydig"....

• Joppis

Stackel är kort och gott ett halsband med "taggar" som är vända in mot halsen... Smärtpåverkan...

• Joppis

Förbjudet är det inte.... (det finns ingen lag mot det)...Dock så tar SBK avstånd ifrån det (och JBV)

Svar på tråden schäfer xxl