-
-
Svar på tråden hur ser dom perfekta brösten ut enligt dej?
-
Dom ska se naturliga ut, inte för små och inte för stora, kan få vara lite hängiga det gör inget.
Det är jätte fult med jätterunda silikon bröst som ser ut som fotbollar med en pytteliten ärta i till bröstvårta.
Det ser så feminimt och vackert när de är helt naturliga. Fejk bröst ser bara äckligt, onaturligt och porrigt ut. -
Så länge de inte är för små (så det ser ut som en minderårig flicka) eller är silikonfyllda... Who cares?
-
haha jag undrar var ni har sett silikontuttar då.porrfilmer o i tidningar kanske?
eller på små tjejer som gjort asstora tuttar.
Jag har silikon och kan helt ärligt säga att man märker INGENTING förrän man ser stygnen.dom ser jättenaturliga ut.min kille visste inte om det och blev jätteförvånad är han kände stygnen.. -
En bekant skaffade sig sådana. Det märks.Tyavanin skrev 2007-09-09 12:01:59 följande:haha jag undrar var ni har sett silikontuttar då.porrfilmer o i tidningar kanske?eller på små tjejer som gjort asstora tuttar.Jag har silikon och kan helt ärligt säga att man märker INGENTING förrän man ser stygnen.dom ser jättenaturliga ut.min kille visste inte om det och blev jätteförvånad är han kände stygnen..
Det är rätt tragiskt, jag brukade tycka att hon hade vackra ögon, och är verkligen inte bröstfixerad av mig; men sedan hon skaffade dem ser man knappt hennes ögon, bara två prickar som STIRRAR på en. Det är obehagligt! (Och då syftar jag på de kroniskt styva bröstvårtorna, alltså.) -
men jag har skit små bröst med små vårtgårdar men jättte stora bröstvårtor, och dom är jämt styva, dom är så stora att dom viker sig i behån skit fult särskilt när jag knappt fyller en b kupa så för att få bukt på detta funderar jag på operation. att göra brösten lite större.Dorian Ertymexx skrev 2007-09-09 13:23:14 följande:En bekant skaffade sig sådana. Det märks.Det är rätt tragiskt, jag brukade tycka att hon hade vackra ögon, och är verkligen inte bröstfixerad av mig; men sedan hon skaffade dem ser man knappt hennes ögon, bara två prickar som STIRRAR på en. Det är obehagligt! (Och då syftar jag på de kroniskt styva bröstvårtorna, alltså.)
-
Dorian Ertymexx skrev 2007-09-09 13:23:14 följande:
En bekant skaffade sig sådana. Det märks.Det är rätt tragiskt, jag brukade tycka att hon hade vackra ögon, och är verkligen inte bröstfixerad av mig; men sedan hon skaffade dem ser man knappt hennes ögon, bara två prickar som STIRRAR på en. Det är obehagligt! (Och då syftar jag på de kroniskt styva bröstvårtorna, alltså.) -
jag frågade min kille om hur han tycker de perfekta brösten ser ut.
Han sa mina. Jag undrade varför
Då sa han att det pågrund av att dem sitter på mig som dem blir perfekta.
jag blev glad=) -
He he, bra svar av din sambo! ;)Anonym skrev 2007-09-09 13:31:35 följande:jag frågade min kille om hur han tycker de perfekta brösten ser ut.Han sa mina. Jag undrade varförDå sa han att det pågrund av att dem sitter på mig som dem blir perfekta.jag blev glad=)
-
"En bekant skaffade sig sådana. Det märks. Det är rätt tragiskt, jag brukade tycka att hon hade vackra ögon, och är verkligen inte bröstfixerad av mig; men sedan hon skaffade dem ser man knappt hennes ögon, bara två prickar som STIRRAR på en. Det är obehagligt! (Och då syftar jag på de kroniskt styva bröstvårtorna, alltså.) " jag tror dig!vissa gör alldeles för stora till deras kroppar. och ja..bröstvårtorna kan ha tendens till att vara styva för jämnan..=) Men jag kan ju bara säga utifrån vad jag själv har.och ALLA silikontuttar ser faktiskt inte fejk ut..;)
-
Nej det är mycket möjligt, och det menade jag inte heller. Skälet till att jag själv helst undviker kvinnor med silikon är för att jag är emot den utseendefixering som driver kvinnor till sådant, speciellt då det knappast är tryggt eller säkert. Eller nyttigt, verkar det som.Tyavanin skrev 2007-09-09 14:01:15 följande:"En bekant skaffade sig sådana. Det märks. Det är rätt tragiskt, jag brukade tycka att hon hade vackra ögon, och är verkligen inte bröstfixerad av mig; men sedan hon skaffade dem ser man knappt hennes ögon, bara två prickar som STIRRAR på en. Det är obehagligt! (Och då syftar jag på de kroniskt styva bröstvårtorna, alltså.) " jag tror dig!vissa gör alldeles för stora till deras kroppar. och ja..bröstvårtorna kan ha tendens till att vara styva för jämnan..=) Men jag kan ju bara säga utifrån vad jag själv har.och ALLA silikontuttar ser faktiskt inte fejk ut..;)
Men det är mitt personliga ställningstagande, och inget jag går i protestmarscher för, så att säga.