-
-
Svar på tråden hur ser dom perfekta brösten ut enligt dej?
-
Anonym (hoho) skrev 2007-09-09 13:27:23 följande:
men jag har skit små bröst med små vårtgårdar men jättte stora bröstvårtor, och dom är jämt styva, dom är så stora att dom viker sig i behån skit fult särskilt när jag knappt fyller en b kupa så för att få bukt på detta funderar jag på operation. att göra brösten lite större.Oroa dig inte. Det finns drösar av män som gillar så små bröst, faktiskt. -
jag förstår hur du tänker!många tjejer gör det innan de blivit "kvinnor" för att på ett eller annat sätt utmärka sig!och det är nästan tragiskt.att man måste förstora sina bröst för att utmärka sig och tro att folk "tycker om" mer.Dorian Ertymexx skrev 2007-09-09 14:04:41 följande:Nej det är mycket möjligt, och det menade jag inte heller. Skälet till att jag själv helst undviker kvinnor med silikon är för att jag är emot den utseendefixering som driver kvinnor till sådant, speciellt då det knappast är tryggt eller säkert. Eller nyttigt, verkar det som.Men det är mitt personliga ställningstagande, och inget jag går i protestmarscher för, så att säga.
Det finns en del brudar som lever på sitt utseende och sina tuttar, typ playboybrudar, slitz, moore osv...inte många som har innanför pannbenet, delvis därför de "har sitt utseende" att spela på...där behövs ju ingen intelligens -
missade vad jag ville ha sagt...om mina tankar blir för långa på tangenterna glömmer jag lätt vad det jag ville komma till var..=) (du får ursäkta jag har ju trots allt silikon
)
Det finns ju även de som gör det som jag te.x som inte hade speciellt mycket iproportion till benen o rumpan.så med ett par storlekar störra bröst ser det faktiskt jävligt snyggt ut nu, för överkroppen passar ihop med underdelen så att säga=) -
frågade min sambo...han tycker att ett par toppiga små fasta bröst är gööörsexigt... tur att man har det då ju
själv tycker jag att det är vackert oavsett bröststorlek...om dom hänger eller är fasta/toppiga...hehe...bara det inte är sillisar....är inte fint och vem vill ha massa fula ärr i onödan -
Som mina kanske ;)
-
Någon som har bröst som jag?...Relativt stora, relativt hängande, och stora brösvårtor? Jag känner det som att jag är den enda i världen som har det..gillar det inte alltid...
-
Anonym (tja) skrev 2007-09-09 15:15:05 följande:
Någon som har bröst som jag?...Relativt stora, relativt hängande, och stora brösvårtor? Jag känner det som att jag är den enda i världen som har det..gillar det inte alltid...Du är inte ensam. Har sett många sådana. :) -
Inställsam jäkel. Dumpa honom!Anonym skrev 2007-09-09 13:31:35 följande:jag frågade min kille om hur han tycker de perfekta brösten ser ut.Han sa mina. Jag undrade varförDå sa han att det pågrund av att dem sitter på mig som dem blir perfekta.jag blev glad=)
-
Som mina.
Och då skojar jag inte.
Man ska va NÖJD med sig själv!!! -
Som mina! He, he! Är väldigt nöjd med mina boobs. 80D, fortfarande fasta, med ganska små beige/rosa bröstvårtor.
/40+ -
som mina innan graviditeten
Fast F-kupa som är lagom mjuka och runda.
-
Jag är nöjd med mina. C-kupa med lite häng. Inte så konstigt när jag fortfarande ammar lillan efter mer än 2 år och väntar lillebror i december. Men jag är nöjd med mina och vill inte ha dom annorlunda.
-
Anonym (Chr) skrev 2007-09-09 16:32:55 följande:
Inställsam jäkel. Dumpa honom!*asgarv*