• Anonym

Analknull

Min kille vill knulla mig i analen. Vill så gärna jag med, men har inte vågat ännu. Inatt hade jag en våt drömm, killen sov inte över. När jag vaknade så smekte jag mig själv, var jätte våt. Så jag smekte mig vidare ner till sjärt hålet och stoppade in ett finger. Åh vad det vad skönt... Fick en jätte orgasm ;). Mun kille kommer i kväll, hoppas jag vågar att ta kuken i analen då

• Svar på tråden Analknull
  • Anonym (blää)

ne.. där går min gräns..
    Inge sånt här inte..

• Anonym

Ha så trevligt ikväll då.

• Anonym (jovars)

Dagens viktigaste tips kommer här! Läs på om analsex först, det finns en del "don'ts"... Inget glidmedel hemma? Köp.

• Anonym (DOGGY)

Nice, jag kan starkt rekomendera analsex.

Här kommer mina bästa tips när man e "nybörjare"
    *använd bra me glidmedel (barnolja går me bra om du inte hittar ett apotek som har söndagsöppet)
    *börjar med att smeka med fingrar
    *första ställning e alltid bra från sidan
    *vill ni avancera till bakifrån så börja från sidan o rulla över på mage medans du fortfarande har "kuken i röven" o res dig sen till "doggystyle"

Lycka till o ha en underbar kväll, o du det blir bara bättre o bättre me tiden

• Anonym (me too)

vi har börjat med butt plugg, har inte gått över till att han ska ta mig där men snart så.. längtar! detta e ett bra tips om man vill hetta upp ett slentrianmässigt sexliv, iaf för oss.

• Anonym

Att du tänder på tanken är ju en bra början, sen är det viktigt att din partner är lyhörd och försiktig.

Glidet är viktigt. Utan det, så blir det inte en upplevelse värd att prova igen.
    Om det gör in, ge inte bara upp, utan ta det lite lugnare.

Det finns att köpa glid som bedövar lite.

När du väl fått in stilen, så rekommenderar jag att testa en kille i varje öppning.

Då kommer jag på direkten, jättelånga och intensiva orgasmer.
    Jag tycker också att det är skönt om han sprutar mig därbak, men det är en smaksak har jag förstått.

En ställning jag älskar , är bakifrån, inte doggy, utan liggande på mage, med en kudde under magen/underlivet, och så när han pressar en vibrator mot klittan, samtidigt. Då kommer jag så jag nästan svimmar.

• Anonym

Låter intessant...Det är så skönt att bli tagen i analen kan tänka mig att det är skönt att ha i båda hålen och en i munnen.Blir ju alldeles kåt...

• Anonym (guh)

Haha f*n va äckligt med analsex, men smaken är som baken..
    Ha det kul, vänner som testat det rekommenderar att rensa tarmarna före.
    Det har hänt en del olyckor = träffa en viss punkt=Inte så kul.

• Anonym (Carro)

Ta det riktigt lungt i början bara. Killar brukar ha svårt att vänta tills man är uppvärmd utan vill pumpa på direkt.

Svar på tråden Analknull