• Anonym

Analknull

Min kille vill knulla mig i analen. Vill så gärna jag med, men har inte vågat ännu. Inatt hade jag en våt drömm, killen sov inte över. När jag vaknade så smekte jag mig själv, var jätte våt. Så jag smekte mig vidare ner till sjärt hålet och stoppade in ett finger. Åh vad det vad skönt... Fick en jätte orgasm ;). Mun kille kommer i kväll, hoppas jag vågar att ta kuken i analen då

• Svar på tråden Analknull
  • Anonym

Ha så trevligt ikväll då.

• Anonym

Att du tänder på tanken är ju en bra början, sen är det viktigt att din partner är lyhörd och försiktig.

Glidet är viktigt. Utan det, så blir det inte en upplevelse värd att prova igen.
    Om det gör in, ge inte bara upp, utan ta det lite lugnare.

Det finns att köpa glid som bedövar lite.

När du väl fått in stilen, så rekommenderar jag att testa en kille i varje öppning.

Då kommer jag på direkten, jättelånga och intensiva orgasmer.
    Jag tycker också att det är skönt om han sprutar mig därbak, men det är en smaksak har jag förstått.

En ställning jag älskar , är bakifrån, inte doggy, utan liggande på mage, med en kudde under magen/underlivet, och så när han pressar en vibrator mot klittan, samtidigt. Då kommer jag så jag nästan svimmar.

• Anonym

Låter intessant...Det är så skönt att bli tagen i analen kan tänka mig att det är skönt att ha i båda hålen och en i munnen.Blir ju alldeles kåt...

Svar på tråden Analknull