• sicksack

Vad har ni gjort idag?

Jag är så nyfiken och undrar vad ni gjort denna Söndag?

Vi åkte till min mormor och åt lunch och fikade lite. Barnen älskar att åka dit och leka med alla leksaker hon har där. Sedan åkte vi hem och vek tvätt, lagade mat och annat helgpyssel.

• Svar på tråden Vad har ni gjort idag?
  • mini79

Slöade på förmiddagen. Röjde lite hemma. Fick besök av en kompis, åt lunch tillsammans. Var på babysim och sen åt vi middag. Lagom ansträngande söndag med andra ord...

• puffipuff

jag har jobbat, sen var det full fart när jag kom hem, gick ut och lekte med sonen, lagade mat, städade undan, nattade pojken och nu sover han

så nu ska jag ta en lång härlig dusch med mannen

• ballerinamuffins

Vi va hos en kompis till mig, hennes två töser och min pojk föddes samma dag. var där och fikade och busade och hade de trevligt, resten av familjen var osså med.
    åkte hem och började tvätta barnen gnäller och gubben tjatar,

• miababia

inte mycket, åkte till linds växthus å kollade på krukor men alla var så "moderna", fanns inga enkla vita bara. sambon var på jobbet en sväng och sonen och jag myste här hemma
    nu ska vi kura ner oss i soffan och kolla gammal bond fiml-jag lär ju somna men.....

• Tonx

Jobbat, sen åkte jag till svärföräldrarna. Lillan har varit med dem och plockat lingon, tydligen jätteroligt.
    Ätit pizza med sambon och sen myst på med dem, kom ganska nyss hem och nattade lillan.

• susye

slöat på fm, såg på finnkampen, tvättat lite o nu sitter jag är

• ims67

Jag har tvättat och varit och handlat.Lagat middag idag som tog lite tid,köttfärslåda med potatis.Hjälpt två av barnen med lite läxor.Jag har även hunnit med att kolla lite på finnkampen.

Svar på tråden Vad har ni gjort idag?