Gravida Sommaren/Hösten -07

Kul Arrax! Jag hänger gärna med dig!
Plussade för en vecka sen, men eg testdagen var först igår, men det var plus då med!
Det var vårt andra IVF/ICSI och vår andra graviditet. Gjorde ett fet i våras som inte ville fästa.
Måtte detta gå vägen, så Meja får bli storasyster.
Hej Mejas Mamma.
Kul att du kom med hit. Nu jäklar ska vi föda barn . Klart Meja ska få ett syskon.
Jag har fått tid för VUL och det blir den 28 september. Då hoppas jag få se ett pickande hjärta och inte som sist när hinnsäcken var tom.
Tack Arrax! Hoppas kunna hoppa in i den här tråden på allvar i mitten på oktober då...
Arrax: Huva så nervöst det kan vara! Sist hade jag ingen aning om vad som väntade, men när jag nu vet att det kommer en liten människa utav det hela så är det olidigt nervöst och spännande!
Jag hade lovat mig själv att inte gå och nojja mig över allt och inget, men inser redan nu att det är så gott som kört. Orolig är man och så är det bara!
Skickade ett mail till kliniken idag, men de har inte bemödat sig med att svara än! Vet inte om jag ska ringa till gyn och boka tid för vul själv, men det ska väl inte vara några problem.
Ordnade kliniken med bokning av ditt vul?
Arrax: Du går alltså via landstinget?
Japp, det gör vi.
Vi har kört privat nu, och då antar jag att klinikens jobb är färdigt då man tagit graviditetstestet!
Tycker det är dåligt att de inte svarat på mitt mail som jag skickade igår!
Om man ringer måste man ju sitta i kö i telefonen jättelänge, och det orkar jag inte!
Här kommer jag oxå!
Hej Stossan. Kul att du hittade hit.
Mejas Mamma: Ja, det är långa telefonköer och ibland tror man inte de kollar mailen mer än en gång i veckan. Men ge inte upp, man gör inte vul förän 5 veckor efter insättning, så du hinner få en tid innan dess. Kram