• Joline

*Ensam mamma söker* på TV 3

Tittar du på det??

Kommer tjejerna hitta nya pappor till sina barn?!

Tycker det är lite kul ändå!!

Vad tycker du??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-23 00:23:00:
    HÄR AVSLÖJAR VI INGET HETT SKVALLER FÖR OSS SOM FF INTE VILL VETA!!!

Hänvisar då till spoilertråden

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m25484723.html

• Svar på tråden *Ensam mamma söker* på TV 3
  • Hera78
    Heranell skrev 2007-10-10 15:43:25 följande:
    Själv hoppas jag på:Susanne & ConnyVeronica & JonasLenita & Mattias...Sami gillar jag inte! Han ser inte snäll ut...
    Så hoppas jag också att det blir!

Gillar inte heller Sami, han är ju otroligt svartsjuk och det är inget bra tecken att han är svartsjuk redan nu när de inte ens är tillsammans... usch och fy!
  • Minnet66

Jag vill också veta lite vilka de väljer, jag startade en spoilertråd men ingen svarade. Det var många som var nyfikna men ingen lämnade något spår efter sig.

• Hera78

Varför vill man veta tidigare vilka de väljer? Är det inte det som är tjusningen med såna här program, att man får veta det först i slutet? Det tycker iallafall jag

Förövrigt är det Bonde söker fru ikväll, ännu en favorit

• MissMajsan

Jag vet vem killen är som har misshandlat och rånat. Får jag skriva vem det är i denna tråden?

• Leos och Vincents mamma
    MissMajsan skrev 2007-10-10 16:47:39 följande:
    Jag vet vem killen är som har misshandlat och rånat. Får jag skriva vem det är i denna tråden?
    Jag vill veta!
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o pyttet i magen BF 1 april-08
  • WimsA
    MissMajsan skrev 2007-10-10 16:47:39 följande:
    Jag vill veta!
    Perfekt
  • Shirley

Jag med För att gå efter fördommar hehe... antingen sami, han som åkte ut i söndags eller han med läskiga ögonen haha.. vad heter han.. smal och ser ut som en fågelunge..

• WimsA

Jag har en liten aning.... Och om jag har rätt är det en man minst anar!

Perfekt
  • MissMajsan

Det var en av Lenitas killar. Klaes Lindborg.

• Lantani

Var det inte han klaes som var ifrån sölvesborg eller är jag helt ute och cyklar?

Svar på tråden *Ensam mamma söker* på TV 3