Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
God morgon tjejer!
Hoppas allt e bra med alla. Har varit lite frånvarande här i tråden på senaste. Har haft en jättejobbig period med Ebba. Hon håller på att få tänder i överkäken o tror att det är därför hon haft feber o varit så himla gnällig o grinig om dagarna o knappt sover ngt på nätterna. Så jag har varit helt utmattad om dagarna, inte orkat ta mig för ngnting egentligen. Men det börjar bättra sig lite nu, en av tänderna där uppe har brutit igenom så idag ska vi om jag kommer iväg, pallra oss bort till öppna förskolan här på Kungsholmen.
Tack för senast i Solna förresten, jätteskoj o se er igen även om man inte hinner prata ordentligt med alla när man är många.
Plutten: Tänkte på dina fina kort på Alvin som ni har i v-rummet. Vart har du framkallat dom, o va kostade det, o va det vanlig upplösning på de bilderna? Har lite miljöbilder från venedig samt ett jättegulligt kort på Ebba när vi varit o plockat kantareller som ja tänkte framkalla o sätta upp i vårt v-rum, men ja undrar om de blir bra i stort format de är ju bara vanlig upplösning
Ha en härlig dag allesammans.
Kram