Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

phu!
    HOPPAS att detta bara är en period för i natt vaknade A varannan timme och grät. Han ville inte äta men sova på mig eller M. som sagt hoppas det bara är en utvecklingsperiod. eller vad kan det vara? Även om han inte vill äta så vaknar ju vi av hans gråt o har svår att somna om.

• bianca2

vi får nog inte tag i alla. tror att vi kan få plats, kanske... vi kan ju ses där o se i alla fall? kl 13.30

• bianca2

Ginger!
    Jag hade ÅKT! SOOOOOOOOOOL och sömn! KLart att du kommer längta massor men det e ju oxå lite mysigt!

• bianca2

TACK sole!

Har SOOOOOOVIT i natt skönt!

• bianca2

jag matar ju m gröt innan han ska sova! kanske det funkar sen när du börjar m gröt?

• bianca2

hej!
    Här e en till m en snorig bebis men som tur var ingen feber (kramar till dig hellur). han vaknade även kl 02.30 och 05.30 i natt o grät - kanske var det för att han var så täppt? vi somnade om sen som vanligt o nu är han hur glad som helst så jag antar att det inte e allvarligt. tror vi ska köpa ett tjockare täcke till honom snart.

hade tänkt att gå till öppna förskolan idag men en grej på ena hjulet på vagnen har trillat av så jag måste in o fixa det när killen kommer hem i em. tur att det e äckligt väder - känns lättare att bara vara hemma då.

kram på er

• bianca2

Sole:
    August verkar hur glad som helst - bar att han vaknade några ggr i natt. kanske inte alls har m förkylning att göra men jag hoppas det så han sover lika bar som vanligt snart igen

• bianca2

sole:
    tycker som du!!! att han sk va m på ett av sin kompis bröllop + din systes. ni är ju släkt!!! tycker det e självklart!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6