Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
äntligen hittade jag hit också
äntligen hittade jag hit också
Vad är sova hela natten ni pratar om?
W vaknade fyra och bestämde sig för att nu är det morgon.. tjena
Ålutten: vilken rolig idé.. målar du på fri hand då eller?
kanske en mörkare/ljusare grön eller lila?
Lillie74: vivar 10 dagar i tyskland och den onödigaste prylen som var med var vagnen ;) Jag använde mobyn och en mei tai, jag gillar mobyn för den är mysig och W sover bra i den. mei tain är bra tex att gå i affärer och w var vaken och kollade runt..
Ibland tog jag til mobyn och knöt på stolar.. vanliga stolar och ibland på barnstolar då de hde ett väldigt stor mellanrum bak
Jag började att jobba lite smått när w var 3 månader redan.. det vart min egentid och jag gillar den tiden skrapt
Frill: som någon redan sagt.. det gör inget om stygnen sitter någon dag extra.. men jag skulle nog rekomendera att ta bort dom på vårdcentralen eftersom personalen samtidigt ser att allt är bra..
jag var ute igår och en dag tidigare och fottade lite.. några av bilderna finns på mazlin.scriptorium.se
Vi har ett gammalt bord hemma från ikea, i trä.. ek tror jag om jag ska gissa.. Man kan lägga i en ilägskiva så får det plats ca 8-9per.. Bordet är slitet.. jag tänkte lägga ut det å¨blocket för 200 är detta rimligt eller är det för mycket rent av?
hur ska ni göra sen när tänderna kommit fram.. ska ni ge välling innan ni borstar tänderna eller efter när de ligger i sängen
Usch jag känner mig riktigt dålig som inte är här så mycket.. Men jag ska försöka bättra mig..
Ws tider (jag ska göra så gott jag kan nu)
6-7 Vaknar
15-30min senare 2dl välling/gröt beroende på hur dagen ser ut
9,30-11 gröt/mellanmål
11,30-13,30 lunch 1 liten burk ibland 1 stor burk
15-17 mellanmål
här ska nu komma in ett middagsmål
19-21 2dl välling natti natti
Mellanmålen består av tex yoghurt med fruktpure, färsk frukt..