Inlägg från: SanniXx |Visa alla inlägg
  • SanniXx

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sole: Nope. Min syster tar hand om sin dotter som oxå är magsjuk och min mamma jobbar. Tror ingen är så pigg på att bli smittad

Tack för alla krya på er! Nu mår vi dock bättre, men jag har inte ätit mer än skorpor och blåbärssoppa idag. Ida har ätit ganska bra iaf..
    ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

Hellur: Jag vill gärna se huset

• SanniXx

Grattis Alvin och Freddy på 8-månadersdagen!!

Ida tackar för alla grattis hon fått

• SanniXx

Tror ni har pratat om det förut, men vad ska era små älsklingar önska sig i julklapp?

• SanniXx

Lillen: Men lilla gumman då Stackars Inez!!

Här spyr vi om och om igen nu på morgonen. Inte jag då utan Ida.. Förstår inte. Hon var ju bra ?!

• SanniXx

Ang glamourlunch så kommer jag inte kunna följa med när det är i januari. Har en födelsedag att styra upp och lägga pengar på. Är inte så rik vet ni Kommer satsa på Idas 1-årsdag istället.. Det blir väl både kalas för släkten och sen för Idas vänner!

WOW! 1 år snart!

Ida har alltid somnat helt själv. jag har lagt henne, sjungit och pussat godnatt för att sen gå ut. Då har hon somnat efter ett tag. Nu har hon totalvägrat att ens sova i sin säng och jag har varit tvungen att ligga bredvid henne nära nära.. Tror hon är en aning mammig. Eller så är det för att hon varit sjuk. Idag somnade hon så fint i sin säng.

Hon har börjat vägra välling på kvällarna med Men får se, de kan ju oxå ha att göra med att hon inte varit så matglad

• SanniXx
    Swe: Ah .. Ska ni inte gå ut och äta? Ska ni vara hemma hos någon? Då är det ju en annan femma, men jag har fortfarande Ingen aning om barnvakt på en dag.
  • SanniXx

Här är det snart slut på lugnet Ida tog sitt första krypsteg idag kan man säga Med armarna gör hon precis som man ska, men först hoppade hon fram med benen istället för att ta ett i taget. Det kommer nog snart Även 4:e tanden har tittat fram! *stolt som en tupp*

• SanniXx
    Hellur: Tack! Spännande med besiktning. När får ni flytta in?

Björklöv: Tack tack
  • SanniXx
    Plutten: Rekord i vad? Nu e jag lite seg.. hehe..

Sole: Jag läser lite då och då för Ida just för att hon ska lära sig språket mer än att ha nytta av boken. Jag kan läsa vad som helst. Bok, tidning, reklam. Ja, men helst vill hon äta upp allt så det är inte alltid så enkelt. Man får läsa på avstånd Har fixat Astrid Lindgrens böcker på skiva där hon själv läser. Mysiga att lyssna på faktiskt
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6