• Frill

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Hej hej och tusen tack för igår! Jag är tröööött, men inte alls bakis faktiskt.
    Och ni är ju bara världens bästa gäng!!! Och fasen vad snygga alla var. Jag tyckte absolut inte att vi såg ut eom ett gäng trötta småbarnsmorsor

ABC, gick det bra med G när du kom hem? Vad synd att du blev tvungen att gå så tidigt.

Sole och gänget, imponerande festenergi att dessutom dra vidare.

Jag gick upp strax efter tio, då var E ute och gjorde vår plikt på städdagen medan A sov i vagnen, så jag fick äta frukost i lugn och ro. Skönt! Nu har vi häckat framför tv:n och busat med Adam hela förmiddan. Och det är väl typ planen för em också.

Pluttmor, det är väl inte ditt fel att folk utnyttjar trängseln på dansgolvet för att grab a feel heller. Men jag störde mig också skitmycket på det. Existerar inte sexuella trakasserier som begrepp på krogen?

Zul, ha så bra i Gbg.

• Frill

ABC, vad typiskt. Men skönt att han blev glad när du kom.

Pluttmor, E är och köper pizza just nu

• Frill

Kände mig lite neggo ovan, så jag vill bara få till protokollet att jag tyckte Kvarnen var ett bra ställe (bortsett från tafsarna då, men gråhårsgubben ger oss i alla fall nåt att snacka om ) Bra läge, bra med stort bord, min mat var god, serveringen funkade, lagom lång kö i baren och blandad publik.

Nu ska jag tillbaks till slappofilmen.

Glöm inte ställa om klockan!

Förresten, vad händer om man stämmer träff med nån halv tre i natt?

• Frill

Bianca, fy vad hemskt! Usch får inte tänka mig in för mycket, men stackars, stackars dem.

Ang vintertid så tycker jag det är värdelöst (även om det är vintertid som är "orginalet"). Tycker klockan borde ställas fram en timme i stället, så det blir ljusare längre på dagarna.

Jag är stentrött idag. Satt uppe och slötittade på dålig film igår men fick sova till tio i morse. Ändå har jag varit helt såsig hela dan. Aktiviteten storhandling får nog räcka. Nu är E på match och jag samlar kraft för att laga mat.

Sole, vad blev det för höstmat nu då?
    Jobbigt med baksmälla. Själv tog jag en resorb och en pepcid i förebyggande syfte när jag kom hem i fredags, det var lyckat.

• Frill

Sole jag är helt lost, hittar inte din blogg nånstans. Orkar du ge mig länken igen?

• Frill

Lillen, var han sugen på en make over, eller vad hände?

• Frill

Sole, jag och A träffas gärna idag. E är ledig på fredag istället för idag, och det känns inte så muntert att sitta ensam och uggla i regnet hela dan.

Jag har ätit scones och kaffe till frukost, A somnade om vid 9 och sen har jag fått läsa DN och surfa. Perfekt

Nu ska jag hoppa in i duschen innan gangstern vaknar.

• Frill

Sole, du skulle ha filmat moon walken

13 blir bra för oss. Funkar både på stan och hemma hos nån.

• Frill

Sole, Gullmars blir fel håll för oss. Men vi kan bestämma en tvärbana som vi hoppar på.

12.45 går det en tvärbana från Gullmars som passerar här 12.51 och som är framme i Gröndal 13.00. Ska vi ta den?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6