Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

God morgon på er!
    Idag är det jag som e uppe med A för killen var ute med sina kompisar igår. Han var så fin när han kom hem (visserligen vid 04 o luktandes en del öl). Han var så gullig och vi låg o pratade en timma. Sen somnade han som en stock men jag hade lite otur för A vaknade till och grät vod 05.15. Han hade visserligen sovit i ett sträck sen 19.30. han somnade snabbt om. lyfte inte upp honom utan bara pussade och klappade honom. Tyvärr vaknade han igen 05.45 och grät så mycket att jag tog upp honom o vagga honom till sömns med mig på soffan. sen somnade han kanske vid 06 och sov till 09.15!! Skööööööööönt!!!

Zul - jobbigt för söta lilla Agnes att vara hård i magen. Skönt att gå ut och äta själva

ha en härlig söndag trots det äckliga vädret! Kram

HÖRRNI:: snart är det dags för att bestämma vad ni ska äta på KVARNEN! INBOXA mig när ni kollat på menyn

• bianca2

Hej!

Ville bara berätta att PLUTTMOR är först med att inboxa vad hon vill äta
    HURRA för dig!

• bianca2

hej tjejer!
    Lite avis på att jag inte kunde vara med idag men jag var först på öppna förskolan och tog kort på A och sen träffa jag en gammal kompis på stan. synd!

En påminnelse: Bara Pluttmor som inboxat vad hon vill äta! Senast Fredag!!!

kram

• bianca2

hej tjejer!

Har int massa tid att läsa eller skriva nu. tänkte bara säga att jag fått beställning av:

PLUTTMOR
    FRILL
    LILLENLILLEN
    SOLE
    HELLUR
    SOFFY
    LILLIE74
    PIPPIL8

dvs 8 stycken + mig =9 pers. jag har ju bokat 20 så jag hoppas några fler följer med! (swe, ginger, björklöv... etc)

KRAM på er

• bianca2

fått beställning av:

PLUTTMOR
    FRILL
    LILLENLILLEN
    SOLE
    HELLUR
    SOFFY
    LILLIE74
    PIPPIL8
    ABC08
    BJÖRKLÖV

ANG efterrätt! OM ni kanbestämma nu är ju det bäst men när jag ringer de så frågar jag om man måste bestämma efterrätt nu. måste man det så säger jag till

• bianca2

har bestämt mat!!

pluttmor
    frill
    lillenlillen
    sole
    hellur
    soffy
    lillie74
    pippil8
    abc08
    björklöv
    swe

• bianca2

Plutten:
    A sover OFTAST (inte alltid) 19.30 - 07.30 UTAN att vakna. Vi körde ungefär på samma sätt som Pippil8. De gånger han ändå vaknar på natten brukar vi ta upp honom (om han gråter) o krama om honom, pussa lite på honom o lägga ner honom igen. Funkar oftast

• bianca2

hej igen!

Vivs o murgrönan: Kolla gärna vad ni vill äta o inboxa mig!

Pippil8: skönt att det går så bra! själv sov A 20-07.45 utan att vakna!!! Hurra.

A har sovit hos mormor och morfar typ 4 nätter. första natten sov även jag o M där men sen själv. har funkat hur bra som helst. enligt dem grät han inte en endaste gång (säkert )

kram

• bianca2

Th - jag tror att jag vill ha ett barfritt bröllop. Jag vill nämligen ha superduper fest m massa alkohol o (faktiskt) fylla. sån e jag. tycker dock inte att det är ett lämpligt beteende för barn att se eller vara i närheten av.
    alla är ju olika och vill olika saker men så vil jag att mitt bröllop ska vara. fest utan barn!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6