Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
nä, lätt att vara kaxig nu... men jag vet att jag e så dålig på att hålla tyst... skulle nog inte KUNNA hålla det inom mig även om jag ville. fast jag e oxå en fegis...
nä, lätt att vara kaxig nu... men jag vet att jag e så dålig på att hålla tyst... skulle nog inte KUNNA hålla det inom mig även om jag ville. fast jag e oxå en fegis...
Vivs!
Synd att du inte följer m
Jobbigt m Jennifer! Är det ngn utvecklingsfas? Har tyvärr inga bra tips. A somnar som J gjorde innan. KRAM
Pippil8!
Det var ju faktiskt riktigt fyndigt
Lillen: vet inte om man kan kalla Inez för liten fiskorv direkt
KOLLA så att det stämmer!!!!!
Pluttmor:
Varmrätt:Gratinerad ört-och parmesanpolenta. Serveras med ljummen paprikasalsa och citronrostade rotfrukter,
Efterrätt: mintchokladbrule
Frill:
Förrätt: kantarellsoppa
Varmrätt: strömming med potatispuré
lillie74
Förrätt: löjrom med rödlök, gräslök och creme fraiche
Varmrätt: fläskfilé osso bucco
Sofffy
Varmrätt: grillad Oxfilé
Efterrätt: t Vit chokladcheescake
Hellur:
Förrätt: Löjrom med rödlök, gräslök, creme fraiche. serveras med en nystekt råraka
Varmrätt: Rimmad lax med dillstuvad potatis
Efterrätt: Vitchoklad cheesecake
Sole:
Förrätt: Löjrom med rödlök, gräslök, creme fraiche. serveras med en nystekt råraka
Varmrätt: Rimmad lax med dillstuvad potatis
Efterrätt: Vitchoklad cheesecake
Pippl8
Förrätt: Löjrom
Varmrätt: Älgfärsbiffar
Efterrätt:Mintchokladbrulé
Björklöv:
Varmrätt: Renskavspannan
Abc08:
Varmrätt: Renskavspannan
:
Swe
förrätt: kantarellsoppa
varmrätt: fläskfile osso bucco
efterrätt: mintchokladbrulee
murgrönan
Förrätt: Blåmusslor
Varmrätt: Gratinerad ört- och parmesanpolenta.
Zul
Förrätt: Blåmusslor
Varmrätt: Gratinerad ört- och parmesanpolenta.
Th
Varmrätt: grillad oxfilé (Medium)
Efterrätt: vit choklad cheesecake till dessert..
ginger6
Förrätt: Löjrom
Varmrätt: Oxfilé, medium.
J79
Förrätt: kantarellsoppat
Varmrätt: renskavspanna
lillen
Förrätt: Kantarellsoppa
Varmrätt:Fläskfilé osso bucco
Efterrätt:Vitchoklad-cheesecake
Hej tjejer!
Plutten - Grattis och Swe - hoppas det blir bättre i natt. själv sov jag dåligt men det var INTE A´s fel. Han vaknade bara tll en gång vid 04.30 o somnade om på 2 sekunder. men själv kunde jag inte somna om. typiskt. ska bara vara hemma ovila idag för ikväll ska jag ut m några tjejkompisar
Murgrönan: Vad superelakt av elbolaget!!!!!!!!!! Och synd att du inte följer m men det blir säkert fler ggr!
Zul - har ändrat nu. sorry!
Kram på er
sole: dt verkar som allt hoppat ett steg så jag redigerar så får ni titta igen. vill du hagamla eller nya?
sole: du e härlig du!!!!!!! kram
plutten - vi kanske oxå ska till ikea. fast lite senare. killen sover fortfarande. hans tur att ha sovmorgon. själv sov jag till 11 igår . tyvärr tycker jag inredning och ikea är skittråkigt!!! men vi har inte ens köpt en matstol till A så vi måste väl...
själv var jag ute m tjejkompisarna i fredags o igår var det 30-årsfest ( med barn) så jag är lite trött idag...
kram på er
vi drar nog till barkarby ( vi bor ju i solna)!!!