• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sole - Här är en till som hånglar, men inte med mig, utan badrumsspegeln

• Hellur

TH - Tack för påminelsen! Har kontanter nu

• Hellur

Vet inte om jag hinner till fördrinken jag heller, men om jag gör det så ringer jag Ginger eller Lillen.

Ska bli så ROLIGT i morgon! Det blir min första "party" kväll ute. Har varit på kick-off och ute och tagit en öl, men det är inte samma sak.

Frill - Grattis till kontorsplatsen!

Pippil8 - Skönt att ultraljudet var som det ska!
    Klart du ska komma ett litet tag i morgon, även fast du är trött kan det vara skönt att få koppla bort allt för ett litet tag. Vi piggar upp dig

Ginger - Vad duktig J är! W står på alla fyra och gungar, men kommer ingenstans Gillar också att stå och hoppa.
    Vad fort det går nu!

Ikväll är jag ensam. E är ute och äter och dricker öl med några gamla barndomskompisar.

• Hellur

Förresten, om någon passerar Liljeholmen i morgon så kan vi ha sällskap? Hoppar på t-banan där.

• Hellur

Plutten och TH - Kanske möter upp vid Skanstull, beror vilket tåg jag hinner med, annars åker jag direkt via Slussen. Hör av mig och jag hinner!

Swe - Haha, även jag skrattade så jag fick tårar. Tycker det skulle vara sött med både dig och Freddy i tomtedräkt

Plutten - Vilka fina bilder! Tycker de vart super bra allihopa.

• Hellur

Lillen - Den bilden skulle jag vilja se! Har också funderat på det. Lustigt att det blivit så.

Sole - Fusk att ligga före i Desperate Ska jag säga som brukar läsa... Fast har faktiskt inte gjort det, än...

Frill - Lycka till med borttagningen idag!

W har helt börjat med andra rutiner de senaste dagarna. Vaknar tidigt och vill inte somna om fast han är supertrött, är grinig och kinkig och vill inte äta, somnar sedan vid 8-9 tiden. ???

E gick upp med honom vid 6 så jag skulle få sova lite längre och vara lite utvilad ikväll. Det var gulligt av honom. Fast jag känner mig helt sänkt ändå.

• Hellur

Frill - Är säkert inte så illa som du tycker, oftast tycker man själv att allt ser mycket värre ut än det är.

Bianca - Desto mer dricka desto snyggar blir man

Vi är hemma från lunch på Kulturhuset med E och svåger och svägerska. Sedan var min bror här och fikade. W skrattar bara han tittar på honom ibland, han busar så mycket med W. Roligt!

• Hellur

Tack alla för en jätte trevlig och rolig kväll igår! Det måste vi göra om snart.
    Men usch för alla äckliga taffsande killar.

Hamnade men en super pratig, men trevlig, taxixhaufför som höll låda hela vägen hem.

• Hellur

God morgon!

Klart att det är jag som ska gå upp med W när vi ställer om till vintertid Det är inte roligt att stiga upp vid 05:40.
    Lider med dig Pluttmor som måste göra det flera dagar i veckan.

Tyvärr så kommer det ta ett tag innan W somnar om så är nog bara att inse att jag kommer vara kåmig i dag med.

ABC - Trist att G var så ledsen. Men det blir fler gånger!

Swe och Lillen - Skönt att fasen är över.

Iag blir det babysim och sedan ska vi till Uppsala och fira E's brors födelsedag och sedan passar vi på att äta middag med hans föräldrar. Jag som helst bara skulle vilja vara hemma.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6