• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

hej tjejer! här kommer en liten hälsning från Åre!

vi har det kanon och det gick suveränt på tåget, fick väcka V så jag kunde ge honom frukost innan vi skulle av, måste ha varit sövande med tågrörelserna! Som tur var fick vi byta kupé med en tjej så V kunde sova i vagnen, hoppas det blir br apå vägen ner för jag vet inte hur man ska få plats bebis + jag i sängen, och jag vågar inte låta honom sova själv i säng trots man kan bulla upp med kuddar då tåget vränger så.

är det nån träff i slutet på veckan?

kram

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

pippi
    stort grattis till läggningen, et är verkar ju gå kanon
    vi har lämnat bort V en gång på natten å vi var på bröllop men et känes nervöst och jag sov lite dåligt et måste jag erkänna!
    ni ska ju göra som ni känner är bäst!

plutten
    åh va fint det har blivit i Alvins rum!

helt otroligt, min kompis var tvungen att jobba lite på förmidagen nu coh jag sitter i hennes soffa, surfar och har utsikt på Åreskutan såååå fint!!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

jag tycker också man kan ha bröllop utan barn, hur roligt har barnen på bröllop genom långa middagar?
    dessutom tycker jag det är skönt att bara få vara "jag" utan V ibland.
    MEN bröllop på nyår tycker jag är en dålig kombination, nyår vill jag fira med V! (även om han kommer sova då ).
    vi var på ett lunchbröllop på nyår nere i Varberg. det var ingen hit. vid fyra var det slut och som tur var kunde vi åka till några bekanta i Halmstad men då var ju någon tvungen att köra....

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

murgrönan
    jag är förvirrad och jag slutade amma efter tre veckor! så där ser du vad du har framför dig

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

godmorgon!

nu har vi kommit tillbaka till stada men det har inte vår vagn. När jag klev på igår så sa SJ-killen att jag kunde ställa den i vagnen bakom vår för det är ju supertrångt i kupeérna. så det gjorde jag och när jag klev av så var den på väg till Göteborg (det var bara några vagnar som kopplades av i Stockholm)

SJ pröjsade iallafall taxi hem så vi får förhoppningsvis hämta vagnen ikväll när den är tillbaka skickad.

inte nog med det så är vår mediacenter sönder så desperate och greys som jag hade sett fram emot att se idag finns inte inspelat. INTE nog med det lägenheten ser ut som ett bomnedslag så utan sjal, vagn och pataPUNG så blir det väl städning här idag.

OM INGEN vill komma över och fika såklart

Övrig har resan varit kanon, V har skött sig exemplariskt och charmat alla!

nu ska jag läsa ikapp!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

grattis plutten till hel natt utan mat!
    visst kan de våra små!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

plutten
    jag tycker du ska gå, du kanske får ta med dig vagnen upp om han sover?
    jag hoppas jag får vagnen idag, om jag inte fått den imorgon tar jag gärna erbjudandet och lånar bärselen!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

plutten
    oj han är verkligen stor!

vår vagn har kommit till rätta nu, finns på centralen och L hämtar upp den på vägen hem *phu* då kan jag gå ut imorgon!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

swe och plutten
    jag tror också att jag kan luncha!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

jag kan inte luncha, ska träffa mamsen

lillen
    svårt att ge råd, men ska hon fråga tycker jag hon ska fråga öga mot öga för att se hans reaktion, alt ringer hon upp kvinnan i fråga för att fråga om smset

Träff måndag efter lunch?
    sole

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6