Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Björklöv: tnker oxå på lille Albin idag.
Plutten: jag vet. m har ju visserligen flera vänner som e homosexuella men när jag säger att A kanske e homosexuell är det inte lika roligt längtre
Björklöv: tnker oxå på lille Albin idag.
Plutten: jag vet. m har ju visserligen flera vänner som e homosexuella men när jag säger att A kanske e homosexuell är det inte lika roligt längtre
sole - vi har oxå sjungit den - fast m August Hultman så klart!
FörresteN: var det ngn som skulle ta en fördrink? jag hinner nog...
sole: jaaaaaaaaaa
Frill!
Tror säker du e jättefin men jag vet hur det känns. ibland har jag gråtit efter frisörbesök! O haft mössa inomhus. Moget.
vet inte alls vad jag ska ha på mig. känner mig så PRÄKTIG O lite tjock m
jag får dricka mig snygg
Tack allihopa! Superkul men lite sent
e inte heller bakis idag men trött. när jag kom hem råkade jag väcka M så vi lågo snacka till 06. smart...
kram
Sole: GRRRRRRRRR - vintertid, det hade jag glömt. A vaknade idag 07.00 vilket e tidigt fö. alltså var kl egentligen 06!
Vill bara dela m mig av en hemsk sak: Min bästa komois syster har försökt bli gravid i 4 år. insemination 4 ggr. till slut blev hon nu gravid. hon bor i bryssel. I sverige försöker man ju få barn i v24 att överleva om de föds men i bryssel är det i v25. Hennes barn föddes för tidigt i v24. De bara la upp nde på magen så fick de dö. Det var tvillingar.
Grät hela tiden igår när hon berättade. Usch!!! Stackars de. O tydligen hade bäckenet öppnats 2 dagar innan så¨hon hade legat på sjukhuset m bena uppåt o bara hoppats att de skulle vara kvar i magen en vecka till.
STACKARS!!!!!!!!!!!
sorry - var bara tvungen att skriva av mig,
kram
Hej tjejer!
Pluttmor: blir oxå riktigt deppig i detta väder. inte blir det bättre av att jag e ensam ikväll. killen e och spelar badminton o sen dricker öl. är det likadant imorgon vägrar jag gå ut.
själv har jag varit på ett barnkläderparty. inte alls min grej.
men sen har jag betalat Thailandsresan! LÄNGTAR såååååååååååå!
Kram
sole - hur går det m bilderna?
Plutten- vi åker 9 december. blir borta 14 dagar så vi flyger hem på julafton. Åker till koh lanta. vi åker m syster + hennes kille. värsta charterresan. har ju vari i thailand flera ggr förut men då bara luffat omkring o bott i trähyddor utan tak etc. detta blir inte en sån resa men det blir ng bra ändå.
Har INTE köpt en ergo eller patapump ännu. funderade faktiskt på att bjuda hit dig o swe på lunch snart så jag kan prova lite. har bara lite ångest för ni är så pyssliga/husliga. ni kommer få panik hemma hos oss...