Har haft lite middagsgäster som nyligen gått, Dan fixar köket och jag ska gå och lägga mig- men en liten koll i tråden hinner jag ju med!
De (middagsgästerna) hade med sig en liten tjej som är ganska precis ett år äldre än Alvin (född 29 mars -06), hon gick omkring, pratade, lekte, skrattade, satt med och åt samma mat som vi. Så söt! Ganska kul att se på ett ungefär hur Alvin kommer att vara ett år från nu.
Ang Swes frisyr: jag hade ju äran att bevittna resultatet först (?) av alla och kan säga att det var otroligt snyggt, klädsamt, passade jättebra på Anna-swe som bara blev ännu sötare i det.
Sole! Jag såg att du ville äta lunch, sen att du skulle träffa mamsen, sen ville fika- vi hann inte med fikan eftersom Swe skulle hem och jag hade grejer att fixa. Men vi fikar ju igen nästa vecka, eller hur? Hade du trevligt med mamma?
Swe, vad tyckte Jamie om håret?
Frill: jag har tänkt på samma sak om Hippgröten, tog direkt decilitermåttet. Knäppt!
Bra att du tar bort farliga födelsemärken! Jag har tagit bort ett, för några år sedan. Så är det när man är blek-fräknig. Måste kolla igen kom jag på nu.
GODNATT på er! och trevlig helg.