• Hellur

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

God morgon!

Nu har även W börjat sova sämre. Han vill äta en gång och vaknar ofta och det kan ta ett litet tag innan han somnar om igen.

Denna vecka har vi bvc besök på tors kl 13, på onsdag ska vi träffa några kompisar hela dagen. Annars har vi inget planerat.
    Vi träffas gärna i dag eller imorgon!

• Hellur

Vi kommer jätte gärna Sole!

Träff tisdag hos sole
    Sole
    Hellur

• Hellur

Sole - Jobbigt med ryggen! Hoppas den blir bättre snart.

Plutten - Visst var man originell? William ligger 3:a.
    Har också tänkt att jag ska sluta äta sötsaker på veckorna, av samma anledning som dig. Men har så dålig karaktär så finns det sötsaker måste jag smaka i alla fall

Bianca - Kul att Berlinresan vart så lyckad.

Swe - Skulle varit kul att se F's rum, och umgås med er förstås men på onsdag kan vi inte.

• Hellur

Swe - Ska till bvc kl 13 på torsdag, så kanske kommer, beror på vilken tid det blir.

Träff TORSDAG hos Swe
    Swe
    sole
    pluttmor
    ABC08
    Hellur (ev)

• Hellur

Sole - Kommer också försöka gå när W sover, när det är beror på när han vaknar på morgonen, men kommer nog också runt 11 skulle jag tro, är det ok?
    Har inte varit hos dig så kan du inboxa din adress, portkod etc. Skriv gärna också vilken närmaste busshållplats är.

• Hellur

God morgon!

Ja usch vilket väder. Är mysigt när det snöar men som sagt om det får ligga kvar. Vi får flytta till landsbygden

Trötta W har precis somnat efter grötvägran och gnäll. Vi går när han har vaknat och fått på sig kläder. Men kan tänka mig att vi kommer framåt 12.

Även jag är inte så förtjust i ärtor och sånt, precis som Sole, men nudlar kan ju vara nåt att ha i. Men jag kan äta soppan och bröd.

• Hellur

Tack för idag tjejer! Speciellt tack till Sole som lät våra barn invadera sitt hem och Swe för att du handlade supergod lunch.

Sole - Glömde W's blåa MAM flaska och en kräklapp hos dig. Kan du ta med flaskan till Swe på torsdag?

W var ju super trött och somnade så fort vi kom utanför porten. Sover gott i vagnen än.

• Hellur

Sole - Tack, ska påminna!

Bianca - W blir också uttråkad med bara mig ibland, sepciellt när det blir mycket tid hemma.
    Hoppas ni hinner så vigseln blir av! Så mysigt att gifta sig på stranden (för det är väl det ni ska va?)

• Hellur

God morgon!

Pippil8 - Trist med magsjuka, hoppas lilla E kryar på sig snart.

Plutten - W har också börjat vägra mer, är svårt att få i honom gröt men han äter ersättningen. Hoppas det är en kort fas.

Swe - Jobbigt med sovningen på dagarna. När jag vänjde W vid spjälsängen på dagarna gjorde jag som Plutten, körde pick up/put down metoden. Det fungerade bra för W.
    W sover i sängen på dagen och det blir ofta lite pick up/put down innan han somnar, just nu är han i nån fas så han börjar somna in i min famn annars går det inte.

Willim verkar också ha komit in i en fas. Alla dessa faser, blir galen. I natt vaknade han och vi försökte båda två att få honom att somna om, så fort vi lade ner honom blev han ledsen eller började buffa och ställa sig upp mot spjälorna. Slutade med att vi gav honom mat och han åt 260 ml totalt! Går inte att få honom att somna om utan mat.
    Dessutom vägrar han gröt ibland eller äter inte mycket alls så han får ersättning istället. Hur länge ska det här hålla på?

• Hellur

Halloy tjejer!

Vi är husägare!!! Känns jätte spännande. Skriver i morgon kl. 17 så först då kan vi slappna av. Fick det till ett sjukt bra pris, är helt fel säsong att sälja så var lite folk på visningen. Friliggande villa med ett av de bästa lägena i området. Jätte fräsch och fin med hörn tomt och nästan ingen insyn. Tjoho!
    Flyttar i feb/mars så nu måste vi fixa till och styla inför fotografering. Där fick vi ändan ur vagnen för att fixa till W's rum

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6