Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
V har bara fått i sig vätske ersättning idag, majsvällignen åkte upp efter ett tag, stackarn.
nu sover han igen, han har mer eller mindre sovit sen 12
hoppas ni hade trevligt som sågs idag!
V har bara fått i sig vätske ersättning idag, majsvällignen åkte upp efter ett tag, stackarn.
nu sover han igen, han har mer eller mindre sovit sen 12
hoppas ni hade trevligt som sågs idag!
är det någon annan som drabbats av magsjuka?
stackars V han kräks upp allt, vi får bara i honom liite vätskersättning och nu sover han igen, det kommer säkert bli en lång natt...
det har faktiskt inte varit så jobbigt han har inte varit så gnällig och det är ju klart man blir ledsen när man får kräks i ögonen
jag är mest orolig över att han inte får i sig tillräckligt med vätska då han också haft diarre sen i fredags. det var ju inte förräns nu på morgonen han blev dålig, men magsjuka brukar ju inte hålla i sig så länge
hellur
kul att du hittade nåt på stan, ska bli kul att se resultatet på fredag!
vill bara förtydliga att för oss så har det inte varit så farligt men jag tycker så synd om honom, magsjuka är hemskt!!
swe
tack för tipset, jag har pratat med dem och när de är så här dåliga i magen så är det bara teskedar med ersättning per gång, inga stora mängder alltså och vi pyttsar i han så gott det går, men mat får nog vänta.
halloj!
vår natt gick bra, V vakande endast 2 gånger och då fick han vätskeersättning då han inte ville ha majsvälling. han har inte ens varit särsklit gnällig trots han varit sjuk. Allt vi gav han sen igår kväll har stannat kvar, majskrokar, lite morotspure som soppa Idag verkar han pigg och glad men jag antar att man inte ska träffa folk idag för smittorisken. är det nån som vet hur länge man bör vara hemma?
om sanningen ska fram så har jag aldrig haft magsjuka *peppar, peppar*
pippi
förstår att du är orolig! hoppas ni får en tid snabbt så de kan kika på lilla E, jobbigt med så hög feber!
plutten
du kommer med så mkt bra idéer till barnrum, men vi får vänta tills vi har rest nästa år, nu måste vi hålla lite i pengarna! Jobbigt att han varit skrikig, måste väl nästan vara tänder? Åh det är så frustrerande när man inte vet vad det är!!
ingen som är sugen på promenad idag?
Kan ju inte göra nåt att V får frisk luft nu när han inte kräks
plutten
putsar du inte matsilvret också? det gör jag alltid!