pippil8: vad duktigt och hurtigt att plantera häck! jag är imponerad. Och stackars E som har feber! Hoppas den går ner snart!!
Jag sitter här lite småchockad fortfarande efter att ha skadat mig lite nyss när vi fixade i Alvins rum. Dan skrivar ihop möbler och jag gör allt "småfix"- den vanliga arbersfördelningen alltså. Skulle sätta upp en taklampa och när jag klev ner från stolen satte jag foten på en kartong och inte golvet, vilket gjorde att jag tappade balansen helt och ramlade, skrapade överarmen mot skjutväggen och gjorde illa mig under foten. Och får nog ett blåmärke på rumpan också. Fast armen gör ondast, den är helt varm. Dan får fortsätta skruva utam mig nu! Gud vad förvånad man blir när man ramlar sådär, det gör man ju nästan ALDRIG (annat var det när man var barn förstås)
Pippil8- vi har mest köpt grejer till Alvins rum, bland annat en MALM-byrå
För att vara lite originell...
TH: Ja självklart får alla ta med sig kontanter! Jag har också jobbat i restaurangbranchen, håller helt med dig.
Hellur: Alvin grötvägrar också ibland, jag fattar ingenting... Ibland vill han inte äta helt enkelt, då är det bara ersättning som gäller.
IMORGON ska jag klippa mig och färga håret - jag är jättenervös! Tänk om det blir fult?