Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

hej tjejer!

hoppas ni alla haft en underbar helg. själv har vi haft svärföräldrarna här och det var faktiskt ok.

ang hur de sover måste jag nog hålla med Pippil8 att de verkar att de som inte ammas sover bra: ledsen Björklöv men för att jag ska kalla det bra måste A sova 11 timmar i sträck utan att vakna. Inatt sov vi i samma rum som A (svärföräldrarna fick vårt rum). och de hade med sig sin hund. M är allergisk o hostade rätt mycket runt 05.45 så han väckte A. han hade somnat 19.30 men vi ansåg ändå att han vaknade för tidigt. När jag slutade nattamma för typ 2 månader sen började han även sova hela nätterna. men jag har ju inte stenkoll på alla i och för sig...

• bianca2

hej!
    Pluttmor: A kryper ju inte men han ålar/hasar sig fram snabbt! det går absolut inte att lämna honom en sekund. Önskar han ville sitta still. Han lärde sig sitta sent och nu vägrar han krypa. han vill bara ta sig framåt

• bianca2

hej!

jag ska förbi skattekontoret på söder i em. (ska ansöka om äktenskapscertifat). Är det ngn som vill fika?

• bianca2

Ginger!
    Vad nice! När passar dig? A har precis somnat o sen ska han äta. tar ju ett tag för mig att åka men run 14 på medis? så kan vi fika i ringen eller brunogallerian. Funkar det?

• bianca2

perfekt!

ses 14.30 på medis, typ vid t-baneuppgången. björns trädgård!

• bianca2

he he - jag blev "coola föräldern".

TACK GINGER för idag Supernice!
    Vad stadig och duktig J är!!! Han kommer gå SNART tror jag

Kram

• bianca2

jag skulle nog behöva vara lite mer "präktig" men jag är så laaaaaaaaaat och (tyvärr) lite egoistisk oxå...

• bianca2

Frill: nu fick jag ångest angående dagis, vi har inte kollat upp det ännu!!!

• bianca2

ang. präktig tycker jag att det är BRA! jag skulle gärna vara mer präktig, typ laga egen mat, baka etc. vi köper ju all mat åt A och ä'ven åt oss.

och Pluttmor: jag trodde faktiskt du skulle bli ekologisk o pedagogisk - det är ju den jag vill vara!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6