Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
låter som ni haft en trevlig dag!
själv har jag storstädat hemma, rensat ur garderoberna och fixat och donat så det ska vara fint tills L kommer hem som en överraskning!
låter som ni haft en trevlig dag!
själv har jag storstädat hemma, rensat ur garderoberna och fixat och donat så det ska vara fint tills L kommer hem som en överraskning!
pippi
vad skönt at tni blev väl omhändertagna och att han har fått antibiotika! hoppas han kryar på sig snart och att febern går ner!
kram!
oj vad jag ser fram emot fredag! ska bli sååå kul! fast jag har ju inget att ha på mig
åh jag är också på för lyx!!
lyxlunch, champagne i skrapan eller kanske en brunch?
idag hade jag storstädat hela lägenheten, lagat mat och lagt vitt vin i kylen och klätt upp mig lite, L trodde det var bebis på G
jättelyckat då han blev så glad och jag gör det alldeles för sällan!
pippi
tack för tipset om alvedon och ipren!
V mår bra här hemma, har ätit lite dåligt idag men inget har kommit upp som tur var!!
glömde skriva, Emma klart vi ska ta en lördag nästa gång så du kan vara med!
pippi
vad skönt att E mår bättre idag, de är så duktiga på att verkligen kolla allt på sjukhus, det märkte vi av när V låg på neo i 2 dagar och då var han ju ändå född i "normal" tid.
tråkigt med njurbäckeninflammation, får han antibiotika mot det?
Frill
V ratar min mat rätt mkt, hur gör du?
plutten
så kul med korten, du får visa resultaten sen!
Th
TACK för påminnelsen!
nån mer som har en bebis som totalt hånglar upp er?
När jag gör pussljud till Viktor dyker han på som om det vore sista pussen i livet och sticker in tungan! blöta långtradare får man nu
vivs
ja jag tvilar att tjejerna kommer gilla att han slemmar och drar dem i håret och öronen
V pussar också sin egen spegelbild, så gulligt ha ha!
TH
gud så gulligt!
jag kan nog också komma till Ljungrens imorgon, L kommer hem tidigare imorgon!
godmorgon!
åhh vad jag ser fram emot kvällen ska bli såå kul!
är det nån som hinner med en fördrink? L kommer hem rätt tidigt idag så jag hinner med det!
TH
gud så snygg du var i håret!
Plutten
jättefina kort, vad söt alvin är i strumpbyxor!
Nu sover V och jag borde väl lägga mig och vila men jag sitter här istället, L erbjöd mig att jag kunde ta öronproppar inatt så jag kunde vara utvilad till vår utekväll men jag sov nästan då, gulligt av honom!!
Vet att vi ska ses ikväll men är nån sugen på en promenad idag?