-
-
Tack för alla grattis idag!! Det blev en tårta till slut
-
bianca2: Jag ger Ida välling vid 19-20 på kvällen. Vaknar hon från 04 och framåt så får hon en till flaska. Tycker inte du ska hoppa över. Det har ju gått nästan 12 timmar då. Han kan ju somna om efter maten. De gör Ida..
-
Grattis till alla månadsbarn
-
Oj oj oj. Mycket att läsa. Hänger inte med längre
De händer för mycket här hos oss just nu
Lillenlillen: Grattis på namnsdagen.. i förskottOch grattis på födelsedagen.. i efterskott
Träff i morgon? Barnens rum på kulturhuset? de skulle vara trevligt..
-
Murgrönan: Ida äter gröt vid 17 och sen välling vid 20.. Vid 8 mån ska gröten på kvällen bytas till lagad mat då man ska ge 2 mål lagad mat, men vi kör fortfarande på gröt då Ida i mina ögon är liten än, hon är inte 8 mån
Men hon får välling på morgonen mellan 4-7 oxå, sen gröt eller fruktpuré vid 9 då jag äter frukost..
Swe: Vart har du hört att barnen inte ska äta mer än 2 eller 3 mål med gröt/välling? Ida äter välling på morgonen och sen gröt (om hon fått välling väldigt tidigt) Sen får hon gröt till middag och sen välling innan hon ska sova. Är det för mycket?
Pluttmor: Ida äter majskrokar och bara älskar det, Det är 100% majs men er ut som ostbågar. Smälter fortare än ett smörgåsrån (som dom kan suga på nu) i munnen, men det är något kladdigare och fastnar lite överalltSmakar som osaltade popcorn tycker jag, många andra säger papper
Haha..
Lillen: Ida matvägrade ett litet tag, det kanske är en sån fas Inez är inne i? -
UTEKVÄLL
Plutten 26
Sole 26
Ginger6 13
Murgrönan
Hellur 13, 26
bianca2 13,26
Swe 13, 26
J79
Lillie74 26
ABC08
Zul 13
Pippil8
Frill 26
Sofffy
Vivs
Lillenlillen 26
TH 26
Emma3
Björklöv 26
-
Plutten: Får jag inte komma in hos dig längre?
Har gått en promenad på 1.13 mil idag. Kände mig så duktig att jag bakade en kladdkaka nu ikväll. Mums va gott det ska bli.. hehe..
Tyvärr hoppar jag utekvällen skulle jag tro, men jag låter mig stå kvar om jag ångrar mig. Vet inte om jag kommer jobba då. -
Ska till söder idag runt 13. Kanske stöter på någon av er
-
Kul att se er en snabbis idag
Ginger: Fy va hemskt. Jag har Ida fastspänd iaf..
Men hur kan man sitta och skriva på FL dagen efter ens son har dött? Skriva så korrekt. Är hon inte chockad? hmm.. Jag hade då inte visat mig på ett tag. Sånt får inte hända. Vidrigt hemskt i vilket fall! Hua.. Kalla kårar. Min älskling. Måste kolla henne..