Inlägg från: majlinsa |Visa alla inlägg
  • majlinsa

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

William sover bra, det har han väl alltid gjort egenligen men han började sova ännu bättre när jag började använda ersttning. Nu sovver han oftast 19-20 till 6-7 utan att vakna.. Han sover i eget rum också..

• majlinsa

nu har jag jobbat två dagar.. jag assisterar barnläkaren när han undersöker de nyfödda innan hemgång och herre gud vad små de liven är..

• majlinsa

Swenglish: W somnar mellan 19-21 beroende på hur dagen sett ut.. Ibland vaknar han vid 4 och får 200ml välling.. Annars vaknar han mellan 6-7.. Han kan inte äta frukost på direkten så då får han 100ml välling och gröt vid kanske 9-10 snåret

• majlinsa

Hur funkar detta vacin ni pratar om.. ska jag kontakta bvc och säga att jag vill vacinera? Vad kostar det.. hämtar jag ut det på apoteket sedan?

• majlinsa

Jag har blivit medlem på www.gratisbio.se ni kan ju gå in och läsa om det.. Anger ni mazlin som värvare så får ni lite extra poäng. Kan vara lite skönt med en bio som inte kostar så mycket ;)

• majlinsa

Jag håller på och kokar kalops för första gången.. Och jag vill bara slänga ut kastrullen genom fönstret

• majlinsa

Sole: jag slutade med ersättningen vid 6mån och gick över på välling och William mår ju bra

• majlinsa

Sole: jag tror att nått bör han väl få i sig.. just för vätskans skull.. W dricker ju inte vatten utan han får i sig det genom vällingen

• majlinsa

Sole: jag önskar jag visste.. min bvc tant är inte särskillt bra.. men jag bladar i lite extra vatten i maten han får :p

• majlinsa

Swenglish: testa ha honom sovandes inne hos er en natt.. Inte i samma säng då.. Så får ni iafal channsen att se hur resultatet blir om han sover inne hos er eller inne i sitt rum.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6