Inlägg från: Björklöv |Visa alla inlägg
  • Björklöv

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Diskussionen som försvann...
    Utekväll - middag och party UTAN bebisar, i mitten/slutet av oktober (efter "lön") Datum och ställe får vi prata om!

Plutten 19, 20, 26, 27
    Sole 12, 13, 19, 26
    Murgrönan
    Hellur 12, 13, 19, 20, 26, 27
    bianca2 12, 13, 19, 26
    Swe 12, 13, 26, 27
    J79
    Lillie74 12, 13, 26, 27
    ABC08
    Zul 12, 13, 19
    Pippil8 13,19,20,26,27
    Frill 19, 20, 26, 27
    Sofffy
    Vivs 12, 13, 19, 20, 26, 27
    Ginger6
    Lillenlillen
    TH
    Emma3 13, 19, 27
    Björklöv 12, 13, 26, 27

Just nu ser det ut som följer, antal som kan på de olika datumen (av de som skrivit upp datum!):
    12:8, 13:10, 19:9, 20:5, 26:10, 27:9

Som det är nu lutar det allstå åt 13:de eller 26:e!

• Björklöv

Usch vad ni luras Nu är ÄVEN jag fast i facebookträsket

Och pluttmorsan jag kommer inte heller in på din sida, fast jag har gjort det tidigare...

• Björklöv

Utekväll
    det står ju mellan den 13e och den 26e nu, skriver upp alla namn och sen får var och en skriva det datum som passar bäst!

Plutten 26
    Sole 26
    Ginger6 13
    Murgrönan
    Hellur 13, 26
    bianca2
    Swe
    J79
    Lillie74
    ABC08
    Zul 13
    Pippil8
    Frill
    Sofffy
    Vivs
    Lillenlillen
    TH
    Emma3
    Björklöv 26

• Björklöv

Solnatjejjer! Ska ni på sångstunden i eftermiddag?? Jag tänkte ta mig till öppna förskolan och är i "desperat" behov av lite socialt umgänge

• Björklöv

Träff idag kl 13 utanför Barnens rum, Kulturhuset
    Sole
    Björklöv

Sole - Vad konstigt med dina åkpåsar... Blev tvungen att kolla läget med min åkpåse och där fanns det hål för ett fempunktsbälte! Nu blev jag nästan lite sugen att byta till sittdelen i vagnen, för åkpåsen såg så mysig ut  Fundersam

Frill - Tråkigt med ammningen, men säger som Swe, fortsätt att erbjuda bröstet ändå om du vill fortsätta amma ett tag till, fast gör det mysigt utan ättvång, kanske efter han fått en slurk ersättning

Hellur - Nog för att K kan se superbusig ut men röjer runt i hyllor och lådor gör hon inte (än!). Fast hon river ned allt från bordet om hon får chansen

Swe - Det är inge kul med sömnsvårigheter, lider så med dig! Här har jag gett upp med att inte erbjuda bröstet på natten, vi får mest sömn allihop om jag ammar K så fort hon vaknar upp!

• Björklöv

Vilken tur jag kollade in här då Annars hade jag väl stått ensam på kulturhuset och väntat! Så nu låter jag K sova klart istället för att väcka ehnne för att hinna med bussen. Men jag undrar vad jag ska hitta på i eftermiddag istället....

• Björklöv

Tack för idag tjejer! Det var jättetrevligt som vanligt

Här har K upptäckt en favorit verkar det som - köpte majskrokar på vägen hem och gav en till K medans jag fixade gröten och SLURP! så var den uppäten!!! Hon åt ytterligare några stycken efter en rejäl portion (för henne...) gröt. Fillimums!!!

• Björklöv

Yes! K har ätit nått som kan liknas vid en smakisportion majs/potatis, utan att spotta ut allt! Lite konstiga miner blev det men det tror jag var mest för att det kom nått annat än mjölk el gröt i munnen

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6