• ABC08

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Nu ska vi iväg till babydiscot på street, nån annan som ska dit?

• ABC08

Det bidde inget disco för oss tyvärr. Gustav var så trött precis när vi skulle dit, så vi gick och fikade istället. Vi gick förbi där och det verkade skoj, kanske lite roligare för småttingarna om dom är lite större och kan dansa själva.

UTEKVÄLL

Plutten 26
    Sole 26
    Ginger6 13
    Murgrönan
    Hellur 13, 26
    bianca2 13,26
    Swe 13, 26
    J79
    Lillie74 26
    ABC08 13,26
    Zul 13
    Pippil8
    Frill 26
    Sofffy
    Vivs
    Lillenlillen 26
    TH 26
    Emma3 13, 26(beror på vilken tid)
    Björklöv 26

• ABC08

Är gärna med imorgon.

Var o när?

Träff Tisdag:
    Hellur
    Sole
    Frill
    bianca2
    ABC08

• ABC08

Gustav har också varit gnällig nu på kvällen. Funderar på om han kanske har ont i magen av gröten?

• ABC08

Plutten-bra med tips om leksaker man kan göra själv, lätt att tänka att man måste köpa färdiga. Ska nog ta en vända till Panduro hobby nån dag och se om man kan pyssla ihop nåt mer.

Oj va biosugen jag blir av det här vädret. Hur var det med barnvagnsbio, nån som skulle gå på det? Kanske i nästa vecka?

Murgrönan- Lustigt, vi tänkte också åka till Rosendal med bvc mammagruppen, men i det här vädret gör vi kanske nåt annat.

• ABC08

Nu har jag kollat vad det är för filmer som är barnvagnsbio i veckan: på onsdag kl 11 visas En ung Jane Austen i Sickla och Chuck and Larry på Filmstaden söder. Inga toppfilmer kanske, men jag kan tänka mig att se en ung Jane Austen.Vad säger ni andra?

• ABC08

Jag är jättesugen på att börja jobba/plugga. Är i desperat behov av hjärngympa. Det ska bli skoj att börja gå på föreläsningar i vår.
    Har funderat på att gå på öppna föreläsningar på universitetet nu i höst. Sitter man långt bak nära dörren kanske det kan funka. Eller att min kille är barnvakt.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6