Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
Puh, kom hem imorse kl 10 till sverige, vilket betydde stiga upp kl 4 i frankrike. Hyfsat trött nu! Men vi har haft det oförskämt bra med all god mat och vin, kändes extremt lyxigt, barnfamilj som man är. Vi åt ute på lunchen så A kunde ligga i vagnen bredvid på uteserveringen, sen åt vi ostar o vin på kvällarna hemma så hon kunde läggas vid 8. Har lagrat upp med vin, gåslever, kryddor, korvar, ansiktscremer...
Pippil8: vad härligt ni verkar haft det, mycket sol! Jag har inte solat alls.
Ungefär halva tiden var A kinkig på nätterna, infektion+utlandsresa+26-veckorskris tog ut sin rätt. Vaknade varje timme nästan. Sen vände det andra halvan av veckan och hon sov bra. Men vaknar flera gånger fram till 23 och gallskriker, innan hon somnar på allvar. Jag känner så väl igen allt ni skriver om, hon kan inte vara ensam en sekund, gnäller mycket, vägrar äta lunch... Ler som tusan mot alla franska madamer, alla trodde hon var en pojke, oh regard le petit garcon!
Bianca: vad avis jag blir på dig som ska gå på Kent! Och vilka härliga resor du har framför dig i höstmörkret.
Swe: är det rätt storlek på hålet i flaskan? När vi gav välling fick vi byta til en större, i och för sig borde ju ersättning funka för dig.