Hallå tjejer!
Här kommer jag o skriver ett långt inlägg igen
Har inte hunnit skriva ngt på några dagar, har haft fullt upp.
Skulle ju på lönesamtal i fredags o hade fixat barnvakt o allting men när ja dyker upp på jobbet så är min chef i Norge o har försökt ringa mig massa på mitt gamla mobilnr som står på hitta.se, så när ja kommer till jobbet så är han alltså inte där, så ja tänkte a ja har ju fixat barnvakt o allt så det e lika bra o sätta igång o jobba, så ja jobbade 3 timmar o va helt död när ja kom hem. Men så kom en kompis från gbg o hälsade på o vi kolla idol.
Sen i lördags så va vi på en 30-årsfest i en gigantisk lgh på Östermalm o hade Ebba med oss (ingen annan hade barn). Vi tänkte att eftersom lgh va så stor så när hon somnade kunde vi lägga in henne i ett av rummen. Men Ebba va världens partybebis. Va uppe till halv 12!!!! Hon va supertrött men ville inte sova, hon bara tittade på alla o diggade till musiken, så vi åkte hem vid 12.
I söndags va i lite trötta o roddade med julkort o städade hemma.
I måndags fick jag panik över att ja inte handlat en enda julklapp o åkte in till stan o handlade julklappar till 5 personer, kändes skönt o ha d avklarat. Ebba o ja va även o tittade på julskyltningen på nk, så gulligt.
Igår va jag på bvc med lillgrisen, hon är lite liten.
7250 g o är 68 cm. sköterskan säger att vi måste ha mer smör o fett i maten, så igår fick hon fläskpannkaka m lingonsylt. Sen va ja på nytt möte m chefen o d verkar som ja kommer få den lön jag har begärt, det kändes skitbra. Sen jobbade jag första riktiga jobbdagen o kom hem 18 igår helt slut!
Jag träffas gärna nu på torsdag, imån alltså. åker ju till gbg nästa vecka. Helst om ngn har tid efter lunch/eftermiddan, ska äta brunch med en kompis näligen.
hoppas allt e bra med alla!!
kram