• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Th
    gud så fin video!!

Zul
    vart på Dalen är du? Min mamma jobbar på avdelningen där de är sista tiden innan de dör, (kommer aldrig ihåg vad den heter)

Träff imorgon
    är det någon träff imorgon?
    Swe, vill du hänga på och träna kl 10.30 imorgon?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Plutten
    usch vad hemskt att separera så tidigt!
    Hoppas det löser sig för det bästa för barnet, tur är väl att när de är så små går de inte igenom skilsmässa på samma sätt som när de är äldra.

Fika idag
    jag fikar gärna idag, på em någon gång?
    Jag struntar också i Friskis idag, tränar hemma istället

Sömn
    V har börjat med att vakna vid 05 på mornarna och då har jag gått upp och stoppat in nappen och han har somnat om till 06 - 06.30. Då har han fått mat och somnar oftast om till 8-9 nångång. Problemet är att jag har så himla svårt att somna om så jag ligger vaken. Undra om det inte är smartare att han får frulle vid 05?
    Kankse ska man börja med välling då?
    Plutten -  körde ni 100% välling första gången? Ni blandade inte ut det med ersättning?
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Plutten
    nä har hört att en del gör det men det är säkert inget man behöver göra, då hade det ju stått på paketen! Tänkte börja här i dagarna vi också, V fyller ju halvåret på tisdag.

Swe
    jobbigt att han inte vill somna om, V somnar om om det inte är efter halv sju och vi inte pratar, buser och pussar på honom. nu ger vi honom mat, byter blöja och sen ner i sängen. dock kan det ta ca 20 min innan han somnar om.
    nu har han sovit sen halv sju, tror ni att jag somnade om? Nä just det! *suck*

Fika
    kl 13 funkar bra, Ringen kanske?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Plutten och Swe
    låter bra!
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Plutten
    jag är likadan, vaknar vid minsta pip och då sover V ändå i eget rum! Dock är L också bra på att höra honom, men jag hör såklart först!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Hellur
    skönt att febern har gått ner! Hoppas du får några bra nätter nu då!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Plutten och swe
    tack för igår, jättetrevlgit som vanligt!

Hellur
    stackars W, hoppas han snabbt blir bättre av penecillinet

TH
    namnsdagstårta, vad gott! har tyvärr inget bra förslag

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

plutten
    jag är lite snurrig - de tär nästa fredag jag fyller år och ja jag vill gärna ha dina specialtips!

Frill
    hade du inte en matblogg förut? vore kul att läsa och få lite nya ideér!

de ringde från Barnens hus idag och min vag är klar, det var ett trasigt kullager som de bytt ut. Skönt att jag har bilen, det blir så smidigt att hämta den då!

pippi
    vad är det för kaka?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    zul
    paliativa det är där min mamma jobbar!om hon jobbar och du har mött en kort mörkhårig MYCKET pratsam kvinna är det hon

Bianca
    jobbigt med sömnen, hoppas det ordnar till sig snart!

här hemma har vi fått en liten matvägrare, helt plötsligt är inte burkarna goda längre och så himla mkt ersättning går inte heller ner. men ha verkar ju pigg och glad så det är säkert bara nån fas..
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    Frill
    tack för din bloggadress ska gå in och kika!
    jag har satt in en kopparspiral för ca 2 veckor sedan och jag tycker den funkar bra! Går hos en rätt rolig gubbe som är ca 65, stenrik och homo har varit där tre gånger och har inte fått betala en enda gång!

Vivs
    åh så spännade med husköp, håller tummarna! hur går det med er lägenhet, när ska det vara visning?

Ginger
    jobbigt med rubbade sömnvanor, hoppas det återgår snart! Jag vaknade kl 03 inatt av att V var vaken och låg tvärs över spjälsängen såg rätt komiskt ut!
    *Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6