Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Jättefina bilder Björklöv! Plutten och jag ser sådär präktigt stolta ut!

• Swenglish

Ikväll är det jag som är gräsänka, blir nog pizza framför Idol, glamour på hög nivå!

Hellur- stackars W, hoppas han repar sig snart!

• Swenglish

Frill- vill också ha öppna landskap i lägenheten nu! Men svårt när man bor i en tvåa och gillar grjer och har svårt att slänga... Typ som med de urtvättade linnena som kan vara bra att ha under nåt. As if. Mer feng shui åt folket!

• Swenglish

Frill- Jag ska bygga en grotta av tidningar, tyger-som-jag-nångång-ska-sy-nåt-av och gammalt gustavsbergsporslin.

• Swenglish

Halloj!

Har varit på barnvagnssoppteater idag med en pappaledig kompis, det var jätteroligt! Sen åt jag middag hos dem och pratade förlossningar... F hade svårt att somna där och somnade inte förrän efter 8 (han brukar somna halv 7 -7) Igår natt somnade inte jag förrän halv två (kunde bara inte sova) så känner mig lagom pigg idag...

Sole- vet inte om jag kommer imorgon, det beror på hur natten blir. (Usch dessa undanflykter, nångång SKA det bli av med friskis, sorry!) Träffas gärna och fikar senare dock, om någon vill hänga på?

plutten- det var hemskt!

TH- åh vad fint! vad kämpigt ni har haft det, det räckte liksom inte med att hon föddes för tidigt... beundrar dig!

• Swenglish

Sole- åh byt med mig! F vaknar vid 6 och vill INTE somna om förrän efter en timme ungefär, och då är man ju pigg...

• Swenglish

Ska vi ses ett vid Ringens ingång mot ringvägen så ser vi vart vi vill gå beroende på hur många vi blir!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6