Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
björklöv: skönt att höra. fast jag fick inte ångest på riktigt - ville bara verka lite duktig inför er
björklöv: skönt att höra. fast jag fick inte ångest på riktigt - ville bara verka lite duktig inför er
sole: inte jag heller + inga julklappar - vi sitter ju i ett flygplan hem från thailand på julafton
Jag tycker INTE det e töntigt med tomte. Men jag är ju i thailand 9-24 december så det känns lite onödigt. sen e jag tröttpå kommersen. har skippat julklappar i flera år nu och gett 2000 kr till amnesty. tänkte skippa denna oxå men nästa blir det nog en eller två i alla fall.
kram
Swe - jobbigt
hoppas det blir bättre snart. Säkert bara en KORT fas
själv e jag hemma o tvättar idag. inte så kul men det e ju för att jag ska till BERLIN imorgon
emma - vi ger oxå välling, den ekologiska. tycker det funkar bra. han bajsar nog lite oftare men det tror jag bara är bra
sole: Åh! din stackare!! hoppas verkligen det blir bättre imorgon!
Plutten och Ebba är verkligen superduktiga!
A kryper inte men han hasar sig fram o han blir snabbare för var da. o nu höjer han rumpan oxå så snart är det nog kryp på riktigt. kan inte heller lämna honom en sekund. då är han genast vid kontakter och sladdar.
zul - jag ska nog festa lite nu i Berlin men jag tar gärna en drink med er så klart!!!
God morgon! Idag e jag uppe tidigt för killen e på konferens. Som tur var sov A till 07.30. Han vaknade till och grät lite vid 23 igår men somnade om när jag varit inne och pussat honom
Swe:
A äter sitt sitsa mål (välling) prtecis innan läggdags 19.30. Sen sovaer han oftast hela natten ända till 07-07.30 (finns undantag som inatt men jag behöver nästan aldrig ta upp honom).
Sen äter han sitt första mål(välling) med mig i sängen kl 08.00 ca.
När jag slutade nattamma gjorde jag så att när han vaknade på natten och grät gick jag in till honom, tog upp honom och låg på extrasängen med honom på mig och vaggade honom till sömns. Han grät inte hysterikt utan gnydde mest. det tog några dagar men nu sover han ju (oftast) hela nätterna. Och första gången tog det lite mindre än en timme. Jag tyckte aldrig att det var så jobbigt. Jag hade inte "bästämt" att jag inte skulle ge mat jag skulle bara testa om han verkligen var hungrig. Uppenbarligen behövde han ingen mat eftersom han sover som han gör nu. Jag troir även att barn (liksom vi) mår bäst av att sova ut ordentligt utan avbrott. När A vaknar på morgonen är han alltid glad och utvilad. Så skööööööönt
Swe_ lycka till! Tror det viktigaste är att hitta ett sätt (inte så lätt) som passar dig, J och lilla Freddy. Alla är ju olika