Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Björklöv- ja, jag intalar mig själv att nån gång kommer jag att få sova en hel natt! *ignorerar biancas inlägg totalt*

• Swenglish

Bianca- håller med! Och tycker jag ser gravid ut i i topparna som finns och är för tjock för fina korta klänningar!

Plutten- du får ta dit mig för att få honom att le!

• Swenglish

Plutten- jag kan låna finkameran om du vill!

är det någon som har en tomtedräkt i passande storlek att låna ut för en fotosession?

• Swenglish

Lillen- vilken second hand är det? ska till Odenplan imorgon då kan jag springa in och köpa den! Tack för tipset! Kanske har de en i större storlek åt mig också!

• Swenglish

Jag är också klar nu! Tjoho! Ska bara amma och sen sticker jag! Kommer förbi Ljunggrens strax efter 7.

• Swenglish

TACk för igår! Jag hade urkul! Ni är bäst! Fick sova till halv elva, å jag känner mig pigg och utsövd och inte så bakis faktiskt.
    Idag ska vi börja röja Fs rum.

Kom ihåg flickor: Mjölk är hårdare än silikon! (uttryck myntat av Plutten re bröstens densitet.)

• Swenglish

Frill- om det är mig du stämmer träff med så händer ingenting - jag kommer inte. Nömnde jag att gråhårsgubben och jag ska åka lovetrain nästa helg? Urk.

Soffy- klart du ska med även bär du börjat jobba, och alltid kan du hänga här lite!

ABC- tråkigt med skriket, men det blir fler gånger! J förökte ge ersättning till F när han vaknade inatt men det gick inte alls, han bara skrek tills han fick bröstet. Så var det med den jämställdheten.

Jag tror F har kommit ur nån fas, för han är glad och rolig nästan hela tiden nu! Trodde inte att det skulle bli roligare och roligare att ha honom men det är det! Han är med på ett helt annat sätt. I eftrmiddags när jag piggnat till lite jagade vi varandra genom lägenheten (F i den enas famn) och han skrattade så han kiknade!

• Swenglish

Godmorgon i höstrusket!

J är ledig hela veckan, tjoho! Idag bär det av till Ikea, börjar fixa med Fs rum nu!

Lillen- Erik! Jag ville inte gå med i Sweden-network för då kan alla andra som är med i Sweden se min profil, men det kanske går att ändra?

• Swenglish

Usch för vädret!

Vi har hängt på Ikea på förmiddagen, och ägnat eftermiddagen åt att försöka sätta upp väggskåp i vårt sovrum, OMÖJLIGT eftersom vi har typ världens hårdaste betongvägg. Så nu ska vi hyra nån specialborr imorgon... Till Fs rum köpte vi en bokhylla och en lampa, säng har vi redan och mer får typ inte plats. Tapeten som vi ska ha på ena väggen kommer på onsdag och så blir det antagligen heltäckningsmatta. Ska lägga upp bilder sen!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6