• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

halloj!

jag har inte varit ute så sent och druckit så mkt på jag vet inte när! OM det ens har hänt efter tonåren. Kl 04 var jag hemma och vaknade 9,30 och kände mig fortfarande full, som värsta tonåringen!

Lillen
    håller med, nej det är inte okej at ttafsa sådär, fattar inte att de måste tro man blir intresserad av sånt??

Jag tycker iallafall repeat-killen från Gbg var kul

Snart vaknar V upp, då ska jag fixa lunch åt han sen åker V och L hem till svärföräldrarna så jag får slappa ifred, så skönt!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

zul
    jag, TH och bianca åkte vidare till Patricia

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

tack alla goa mysiga mammor för en superdupertrevlig kväll!
    ska lägga upp bilderna på Facebook, säger till när de ligger där

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

godmorgon tjejer!

igår på dagen åkte V och L och handlade mat till en middag vi hade på kvällen och hälsade på svärföräldrarna så jag fick lägga mig coh sova igen i 3 timmar.
    Dock var jag fortfaradne alldeles yr så efter 2 glas av Vs vätskersättning så kände jag mig bättre.
    dock gick jag och lade mig innan gästerna gick, runt halv tolv

idag är min tur att gå upp och jag tror faktiskt klockan är 07,18....?

lillen och swe
    skönt att gnällbarnen är borta! här blir V jättearg på flaskan och det har blivit lite projekt varje gång och även blivit mer gnällig

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

men åh! har kollat mobilen nu som jag har ställt om till vintertid och den visar 06,26 *morr*

nåja nu får jag vara uppe tills V behagar somna om, just nu verkar det inte vara ett alternativ

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

jag ser fram emot en dag med familjemys när L vaknat och kvällen ska spenderas i soffan kollandes på tv

bianca
    nämen usch vad hemskt! livet är så orättvist ibland!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

plutetn
    det är nåt knas med datorn så just nu kan jag inte ladda ner dem så jag får njuta själv av alla skandal-bilder
    närå jag skojja!

sofffy
    hoppas sambon mår bättre idag då, brukar väl bli bättre när man får kräkas

jag är fortfarande helt chockad över att jag var ute så sent, händer så himla sällan! fast å andra sidan är jag aldrig ute och festar så heller, middagar och sånt brukar vara helgnöjet

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

hur svårt och jobbigt kan det vara att måla om en tripp trapp-stol?

Svägerskan har en grön och jag skulle gärna måla den röd eller svart. känns onödigt att köpa en ny när vi kan få den.

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

men usch vilket tråkväder! nån som har lust att ses idag?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    hellur och Frill
    vart ska vi ses?
    hemma hos nån eller en fika på stan?
    vad sägs om runt 13-tiden?

V fick ett par gympadojjor av farbror och faster igår och det var så sjukt roligt när han såg att hans fötter hade nåt konstigt på sig! han stod och glodde ner på dem och både steppade och körde nåt som såg ut som moonwalk , låter kanske inte så kul men det var det!

nu har vi satt in den större bilbarnstolen och fy sjutton vad de tar plats! vi som ändå har en stor bil, och hur sjutton gör folk som behöver två sånna stolar???
    *Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6