• Sole

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

frill
    ska vi ha sällis till Hellur?
    hur tar man sig till dig hellur? Vi kan ju köpa med nåt på vägen!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

frill
    ska vi ses vid Gullmars?
    vilken tid?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

frill
    låter bra! vart ska jag stå?
    vart ska vi köpa fika?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

tack för idag hellur och frill! jag var ju så duktig och åt fruktsallad hemma hos dig hellur men sen så hade vi några rutor vit choklad hemma som jag såklart smällde i mig

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole
    swe
    om du vill kan ni får prova vår slagborr MEN jag tror inte det kommer funka för L var och skulle köpa borr till vår betongvägg och då frågade de vart vi bodde ifall det var nybyggda områderna i Sicla och Hammarby sjöstad. Han hälsar att han inte köpte en sån borr som de sa att man skulle ha. Men som sagt vill ni pröva får ni gärna!

bianca
    är det bara dom med sele som får komma hem på lunch till dig?

ABC
    jag kan ev fika idag, ska till gynekologen kl 13 (och nej ingen junior är på gång, värsta mensvärken har jag *suck*)
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

igår kväll var det ett jäkla liv hos grannen mitt över. det smälldes i dörrar, skreks och det lät som det puttades runt massa möbler. detta var runt kl 23 så när de hade smällt igen ytterdörren så man trodde huset skulle rasa ihop för femtioelfte gången gick jag över. då hade dottern i familjen (det bor en mamma och en tonårig dotter) haft tjejmiddag coh alla hade blivit sura på varandra. Grejjen är att jag tror de har det rätt jobbigt, mamman dricker för mkt och vi har vid flertal tillfällen hittat henne i porten helt borta. sen har de nästan blivit vräkta för de stör grannen under så mkt.
    Jag tycker inte att det är ok att en tonåring har tjejmiddag kl 23 en vardagkväll men jag kanske är gammalmodig?
    nåväl det lugnad ner sig till slut och V sov sog igenom allt som tur var.

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Hellur
    grattis! skönt att han inte ätit inatt då vet ni ju att han inte behöver!
    trist att du känner dig risig, jag känner mig bra som tur var så mig har du inte smittat

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Hellur
    ja jag har faktiskt flera gångerfunderat på om man ska ringa socialen så de får kolla upp hur de har det egentligen

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Biamca
    då kan det vara ok, men de har det rätt struligt där, det är sena fester typ när som och hon är bara runt 15.

ABC
    kommer tyvärr inte hinna med ifka idag, de ringd eoch senarela min tid idag, tyvärr

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

halloj!

här var det dött!
    idag fick jag "laga-mat"ryck igen och kokade ihop potatis, sötpotatis, morot, persilja och vitlök och det var gott tyckte både jag och V!

Så nu är det i gamla matburkar och sen så kan man bara fixa tillbehör så är det klart!

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6